دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۴۹۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵
خانه نمايش 2 براي حمايت از آثار موضوعي فراخوان منتشر مي‌كند. ميكاييل شهرستاني با «شاعر» تا آخر شهريور روي صحنه اين خانه است.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط‌عمومي مركز هنرهاي نمايشي وحيد آقاپور، در اين رابطه گفت: در صورتي که قرار باشد خانه نمايش2 به شکل موضوعي به عرضه آثار نمايشي بپردازد، فراخواني منتشر مي شود تا برابري فرصت براي همه گروه هاي نمايشي فراهم شود و گروه هاي متقاضي متون خود را در اين راستا به خانه نمايش 2 ارائه کنند.

  

آقاپور تاکيد کرد: همچنين قرار است شوراي هنري متشکل از هنرمندان در خانه نمايش2 تشکيل شود تا آثار نمايشي با همکاري و همفکري هنرمندان انتخاب شوند.

 

وي در ادامه تشريح کرد: اعضاي شوراي هنري خانه نمايش2، تاکنون مشخص و تعيين نشده اند اما اسامي اين افراد متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

آقاپور همچنين در مورد نمايشي كه با پايان تعطيلات عيد سعيد فطر در اين محل به صحنه مي رود، بيان كرد: نمايش «شاعر» نوشته داريو نيکودمي و کارگرداني ميکائيل شهرستاني از امروز سه شنبه، 31 مردادماه، در خانه نمايش 2 به صحنه خواهد رفت.

 

مدير خانه نمايش2 تصريح كرد: نمايش «شاعر» که جزء يکي از تعهدات پيشين خانه نمايش2 بود، از 31 مردادماه، ساعت 19، به صحنه مي رود و اجراي آن تا پايان شهريورماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما