دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۵۰۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
از سوي فرمانده پليس راهنمايي و رانندگي تشريح شد
فرمانده پليس راهنمايي و رانندگي محدوديت‌هاي ترافيکي شانزدهمين اجلاس سران کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد را تشريح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از فارس، سردار اسکندر مؤمني به تشريح محدوديت‌هاي ترافيکي اعمال شده همزمان با آغاز اجلاس نم پرداخت و گفت: تمامي رانندگان در سطح شهر تهران و به خصوص محدوده برگزاري اجلاس بايد گواهينامه و کارت شناسايي خود را به همراه داشته باشند. همچنين خودروهاي حمل بار بايد بارنامه لازم را دريافت کرده و در صورت نياز به مأموران تحويل دهد.

رئيس پليس راهور ناجا بيان داشت: در طول خيابان يمن حدفاصل يمن - چمران تا يمن - پروانه و همچنين در طول خيابان رشيد فضل‌الله در طول خيابان رشيد فضل‌الله حد فاصل ميدان دانشگاه تا خيابان شادآور در مقدس اردبيلي از ساعت 24 روز چهارشنبه 8 شهريور ماه تا پايان مراسم تردد به صورت کامل محدود بوده و هيچ خودرويي اجازه تردد در اين منطقه را ندارد.

وي در ادامه توضيحات خود گفت: در طول خيابان البرز، خيابان طاهري و تمام فرعي‌هاي منتهي به آن، يکطرفه شدن خيابان اعجازي حد فاصل خيابان حامد به صورت شرق به غرب داراي محدوديت دائمي در اطراف ميدان تجريش هستند که اجراي اين محدوديت‌ها از ساعت 24 روز چهارشنبه 8 شهريور ماه تا پايان مراسم اجلاس ادامه خواهد داشت.

رئيس کميته ترافيک با اشاره به محدوديت‌هاي مقطعي و متناسب با شرايط ترافيکي که در تهران اعمال مي‌شود، گفت: بزرگراه مدرس از تقاطع بزرگراه آيت الله صدر به سمت شمال، ميدان قدس و ميدان تجريش به سمت خيابان وليعصر به تقاطع شهيد چمران، بزرگراه شهيد چمران از تقاطع بزرگراه شهيد همت به سمت شمال، خيابان وليعصر از تقاطع چمران به سمت ميدان تجريش داراي محدوديت مقطعي هستند که زمان اجراي آنها نيز از ساعت 24 روز چهارشنبه خواهد بود.

وي در ادامه بيان داشت: در طول بلوار رشيد فضل‌الله و ميدان دانشگاه شهيد بهشتي، ضلع شمالي و جنوبي بزرگراه شهيد چمران در مجاورت نمايشگاه بين‌المللي ممنوعيت توقف وسايل نقليه وجود دارد که در صورت مشاهده توقف خودرو به پارکينگ منتقل خواهد شد.

مؤمني از ممنوعيت توقف وسايل نقليه در اطراف ميدان تجريش خبر داد و اظهار داشت: خيابان طاهري، ملکي، افراز، جاودان، فلاحي و البرز در هر دو مسير و معابر همجوار کاخ حافظيه داراي ممنوعيت توقف هستند و در ميدان دربند و خيابان دربند حدفاصل ميدان تا درب سنگي سعدآباد اين محدوديت اعمال مي‌شود.

وي در ادامه توضيحات خود به محدوديت تردد کاميون‌ها از ساعت 6 صبح تا 23 روز 5 شهريور تا پايان اجلاس اشاره کرد و گفت: اين محدوديت‌ها در مسيرهاي بزرگراه شهيد همت به سمت شرق از بزرگراه آزادگان، بزرگراه حکيم از سه راه دهکده به سمت شرق، جاده مخصوص از آزادگان به سمت شرق، بزرگراه آيت الله سعيدي از ميدان فتح به سمت شمال، بزرگراه کرج - تهران از آزادگان به سمت شرق، بزرگراه يادگار امام  به سمت شمال، بزرگراه شهيد تندگويان به سمت شمال و نهايتا بزرگراه نيايش از بلوار سردار جنگل به سمت شرق داراي اين محدوديت هستند.


نظر شما