دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۵۱۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
فيلمبرداري بخش تهران فيلم «چ» با پرداختن به زواياي مختلف و روحيات شخصيت شهيد چمران آغاز مي‌شود.

به گزارش «شهر» و به نقل از فارس، «مهدي کريمي» تهيه‌کننده فيلم سينمايي «چ» درباره زمان فيلمبرداري بخش‌هاي مربوط به تهران فيلم، گفت: از جمعه گذشته تمرينات مربوط به صحنه‌هايي که بايد در تهران جلوي دوربين برود آغاز شده است و به‌زودي فيلمبرداري اين بخش‌ها آغاز خواهد شد.

  

وي درخصوص ابعاد مختلف شخصيت شهيد چمران که علاوه بر عالم بودن، هنرمند نيز بوده است، گفت: در اين فيلم تلاش مي‌شود تا به زواياي مختلف و روحيات و منش و شخصيت شهيد چمران پرداخته شود. در اين فيلم علاوه بر چريک بودن آن شهيد بزرگوار به هنرمند بودن و روحيات هنري ايشان نيز توجه شده است.

 

بنابراين گزارش، مدتي است فيلمبرداري بخش‌هاي پاوه به اتمام رسيده است. نقش شهيد چمران را فريبرز عرب‌نيا ايفا مي‌کند و ‌«سعيد راد»، «فريبرز عرب‌نيا»، «مريلا زارعي»، «بايک حميديان»، «محمدمهدي سلطاني»، «اميررضا دلاوري» و «اسماعيل سلطانيان» به عنوان بازيگر در اين فيلم حضور دارند.

 

حاتمي‌کيا در فيلم سينمايي «چ» (درباره شهيد چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگي شهيد چمران رفته است و از روز بيست و پنجم تا بيست و هفتم مرداد 1358 زندگي شهيد چمران را روايت کرده است.

 

حسين جعفريان مديريت فيلمبرداري فيلم را برعهده دارد و به عباس بلوندي طراحي صحنه و لباس فيلم سپرده شده است. مهرداد ميرکياني طراحي چهره پردازي را عهده دار است و بهمن اردلان نيز صدابرداري اين فيلم را انجام مي‌‌دهد. مهدي حسيني‌وند و بهزاد عبدي به ترتيب مسووليت تدوين و ساخت موسيقي فيلم را برعهده دارند.

نظر شما