يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۵۵۲۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳
اعلام محدوديت‌هاي ترافيكي آخر هفته/
معاون عمليات پليس راه كشور محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي ترافيكي اعمال شده از جانب پليس راه در تعطيلات پايان هفته را اعلام كرد.

به گزارش شهر و به نقل از ايسنا، سرهنگ صمد اسفندياري، در اين باره گفت: تردد موتورسيكلت از ساعت 12 ظهر روز پنج‌شنبه (16 شهريور) تا ساعت 24 روز جمعه 17 شهريور از محورهاي كرج – چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع است.

 

معاون عمليات پليس راه كشور با اشاره به ديگر محدوديت‌هاي اعمال شده در محور كرج – چالوس خاطرنشان كرد: بر اين اساس تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 الي 24 روز جمعه 17 شهريور از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 همان روز از پانزده كيلومتر بالاي مرزن آباد كه به محدوده دزدبن معروف است به سمت كرج به صورت يكطرفه انجام خواهد شد.

 

به گفته وي تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج چالوس همچنان ممنوع است.

 

اسفندياري همچنين با اشاره به محدوديت‌هاي ترافيكي در محور هراز نيز با بيان اينكه تردد كليه تريلرها از اين محور ممنوع است، خاطرنشان كرد: تردد كليه كاميون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و مواد فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز پنج شنبه 16 شهريور و ساعت 6 تا 24 روز جمعه 17 شهريور از اين محور ممنوع است.

 

معاون عمليات پليس راه كشور همچنين از ممنوعيت تردد تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از مسير تهران به قائم شهر و بالعكس خبر داد و گفت: اين محدوديت از ساعت شش تا 24 روز جمعه 17 شهريور ماه اعمال مي‌شود.

 

وي همچنين با بيان اينكه تردد كليه تريلرها و كاميون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از محور زاهدان – زابل و بالعكس ممنوع است گفت: اين ممنوعيت از ساعت 16 تا 21 روزهاي پنج شنبه و جمعه 16 و 17 شهريور ماه در اين محور اعمال شده است.

 

اسفندياري همچنين با اعلام شماره تلفن 88255555 از مسافران خواست كه براي اطلاع از آخرين وضعيت راه‌هاي كشور و امداد رساني احتمالي به حادثه ديدگان با آن تماس بگيرند.

نظر شما