دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۱
کد خبر: ۵۵۲۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲
با بهره‌برداري از بخش مياني خط 3 انجام مي‌شود/
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران از بهره برداري بخش بخش مياني خط سه مترو در حدفاصل چهارراه وليعصر تا شهيد بهشتي خبرداد و افزود: اين بخش از خط با خطوط يک و چهار مترو ايستگاه تقاطعي دارد.
سيدجعفر تشکري‌هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» در مورد بهره برداري از خط سه متروي تهران، گفت: هم اکنون عمليات احداث اين خط با تلاش شبانه روزي و سه شيفته و بدون تعطيلي درحال انجام است و اميدواريم تا مهر و شروع سال تحصيلي جديد بخش مياني آن با 5 ايستگاه آماده راه اندازي مي‌شود.  
معاون حمل و نقل ترافيک شهرداري تهران علت تاخير در بهره برداري از اين خط را ايجاد مشکلات بين المللي و عدم تامين منابع مالي ارزي و ريالي عنوان کرد و افزود: با اين وجود اميدواريم بخش مياني خط سه مترو در حدفاصل چهار راه وليعصر تا شهيد بهشتي به طول 7 کيلومتر تا مهر و بخش جنوبي آن تا پايان سال به بهره برداري برسد.  
وي يادآور شد: 7 کيلومتر از بخش مياني خط 3 مترو تهران که به زودي به بهره برداري خواهد رسيد از چهارراه وليعصر(عج) آغاز مي شود با عبور از ميدان وليعصر(عج) ، خيابان فاطمي به خيابان شهيد بهشتي مي رسد. اين بخش از خط با خطوط يک و چهار مترو ايستگاه تقاطعي دارد.  
تشکري هاشمي تصريح کرد: پيش بيني مي‌شود که خط 3 مترو تهران به يکي از پر مسافرترين خطوط مترو تبديل شود و بتواند بخش قابل توجهي از سفرهاي شهري را تحت پوشش قرار دهد.

نظر شما