سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۰
کد خبر: ۵۵۲۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
محمد داودي فيلمبردار، مستندساز و تهيه کننده، کلاس مستندسازي با محوريت «مستندسازي بحران» را در جشنواره دفاع مقدس برگزار مي‌شود.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي دوازدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت و دفاع مقدس از برگزاري کلاس مستندسازي با محوريت «مستندسازي بحران» و معرفي فيلم‌هاي بخش داستاني بخش بين‌الملل اين جشنواره خبر داد.

 

بر اساس اين گزارش، قرار است محمد داودي فيلمبردار، مستندساز و تهيه کننده  سينماي ايران همزمان با برگزاري جشنواره فيلم مقاومت طي روزهاي 3 الي 7 مهر در شهر کرمان کارگاه آموزشي مستندسازي بحران برگزار كند.

 

اين کارگاه آموزشي جزو برنامه‌هاي آموزشي و تحليلي جشنواره است که از سوي مديريت امور فوق برنامه‌ها طراحي و برنامه‌ريزي شده است.

 

اين کارگاه‌هاي آموزشي با همکاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمان و انجمن سينماي جوانان ايران کرمان برپا مي‌شود.

 

  • فيلم‌هاي داستاني بخش بين‌الملل جشنواره دفاع مقدس

 

براساس اين گزارش، دبيرخانه بين‌الملل دوازدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت و دفاع مقدس فيلم‌هاي داستاني بخش بين‌الملل را اعلام كرد. از جمله اين فيلم‌ها در ذيل مي‌آيد:

 

فيلم «ريسماني نزديک تر از رگ» به کارگرداني مسعود اطيابي محصول کشور لبنان، «راه من» به کارگرداني جي کيو کانگ از کره جنوبي، «سوخته در خورشيد» به کارگرداني نيکيتا ميخاکوف از کشور روسيه، «خارج از قانون» به کارگرداني ريچارد بوچارب محصول مشترک کشورهاي فرانسه، الجزاير، تونس، بلژيک، ايتاليا، «هجده روز» محصول مشترک کارگردانان احمد عبدالله و مريم ابواف از کشور مصر، «ايرلندي تبار» به کارگرداني کن لوچ محصول مشترک انگلستان، فرانسه، بلژيک و اسپانيا، «آزادگان» به کارگرداني اسماعيل فروخي از کشور فرانسه، «آنسوي مرزها» به کارگرداني ريچارد هولم، فيلم «فرزند بابل» به کارگرداني محمد الدراجي از عراق،«عمليات ترور» اثر پل کراس از کشور امريکا، «گلچهره» اثر وحيد موسائيان از ايران، «ملکه» ساخته محمدعلي باشه آهنگر از ايران، «روزهاي زندگي» ساخته پرويز شيخ طادي از ايران و«33روز» ساخته جمال شورجه از ايران.

 

امسال در دوازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت و دفاع مقدس در بخش بين‌الملل سه بخش فيلم‌هاي داستاني، فيلم‌هاي مستند و فيلم‌هاي بخش عماد مغنيه را به نمايش درمي‌آيد. دوازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت و دفاع مقدس از 3 الي 7 مهرماه سال جاري در شهر کرمان و همزمان در 6 کشور جهان برگزار مي‌شود.


نظر شما