دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۵
کد خبر: ۵۵۴۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
معاون مالي و اداري شهرداري تهران از توزيع 2.5 ميليون قبوض نوسازي، مشاغل و بهاي خدمات مديريت پسماند در شهر تهران خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از فارس، "حسين محمد پورزرندي" افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و ادامه روند تقسيط عوارض، امکان پرداخت قسطي عوارض نوسازي نيز فراهم شده است.

 وي با بيان اينکه شهروندان مي توانند با مراجعه به سايت شهرداري تهران به آدرس www.tehran.ir عوارض خود را به صورت غير حضوري پرداخت کنند تاکيد کرد: قبوض عوارض شهري امسال با استانداردهاي شوراي انفورمايتک بانک ها مطابقت دارند و داراي شماره شناسه قبض، شماره شناسه پرداخت و حتي بارکد هستند.

 به گفته پورزرندي، امکان پرداخت عوارض هاي شهري به صورت غير حضوري از طريق امکانات اينترنت بانک، تلفن بانک، موبايل بانک و تمامي بانک هاي عضو شتاب و بانک هاي طرف قرارداد شهرداري شامل "شهر، سپه، ملي، تجارت، صادرات، مسکن، پارسيان، اقتصاد نوين، سامان و پست بانک " نيز فراهم شده است.

 معاون مالي و اداري شهرداري تهران، با تاکيد بر اينکه تمامي قبوض بايد تا 15 مهرماه به دست شهروندان برسد، گفت: در صورتي که شهروندان به هر دليل قبوض را دريافت نکنند مي توانند با مراجعه به شهرداري محل سکونت خود قبض را دريافت دارند.

 وي به در نظر گرفتن 10 درصد جايزه خوش حسابي در قبوض عوارض شهروندان گفت: امسال نيز همچون سال هاي قبل براي شهرونداني که عوارض خود را به موقع پرداخت کنند، جايزه خوش حسابي در نظر گرفته و بيش از يکهزار و 500 جايزه به شهروندان خوش حساب تهراني تعلق مي گيرد.

 پورزرندي تصريح کرد: امتياز شرکت در قرعه کشي شهرونداني که قبوض خود را تا پايان آبان ماه به صورت غير حضوري پرداخت کنند، سه برابر امتياز ساير خوش حساباني است که آن تاريخ بدهي خود را پرداخت کنند.


نظر شما