شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۵۴۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
رئيس اداره زيباسازي شهرداري منطقه 20 با اشاره به گسترش ديوار نگاره‌هاي اين منطقه با مضمون ترويج ايثار و شهادت از ترسيم نقاشي ديواري شهيد هسته اي شهرري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 20 داود دانشور با اشاره به اين خبر گفت:‌ نقاشي ديواري شهيد رضا قشقايي، شهيد خودكفايي و فناوري هسته اي اين منطقه در خيابان ورامين نرسيده به ميدان معلم به مترا‍ژ 270 مترمربع ترسيم شد.

 

دانشور با اشاره به اينكه گسترش ديوارنگاره هاي شهر از جمله اقدامات اولويت دار است خاطرنشان كرد:‌ نقاشي ديواري با مضمون طبيعت، شهدا، امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري با حجم عمليات يكهزار و 800 مترمربع در خيابان هاي زكرياي رازي، شهرزاد، تربيت معلم، بلوار شهرداري و جاده قم و محوطه بيروني حرم امام خميني(ره) از جمله مواردي است كه از ابتداي سال جاري انجام شده است.

 

وي در ادامه نصب يادمان شهدا را از جمله اقدامات تاثير گذار در جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برشمرد و تصريح كرد: يادمان 5 شهيدگمنام، 4 شهيد برادران شاملو و 4 شهيد شهرداري منطقه به ترتيب در ميادين نماز و شهداي شاملو و محوطه داخلي شهرداري منطقه 20 نصب شده است.

 

رئيس اداره زيباسازي شهرداري منطقه 20 با اشاره به اينكه طرح يادمان هاي مورد اشاره فضاي معنوي خاصي را به شهروندان القاء مي كند خاطرنشان كرد:‌ تصاوير فلكسي شهدا به همراه مشخصات آنها بر روي زمينه اصلي اين يادمان كه تلفيقي از سازه فلزي و كامپوزيت است قرار گرفته است.

نظر شما