دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۸
کد خبر: ۵۵۵۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳
عضو کميسيون فرهنگي مجلس گفت: کميسيون به وزير ارشاد مهلت داده تا نتيجه پيگيري‌هاي خود در ارتباط با با پروژه لاله و فيلم گشت ارشاد را به اين کميسيون ارائه کند، در غير اين صورت مجلس از ظرفيتهاي قانوني خود در اين ارتباط استفاده خواهد کرد.

به گزارش شهر، بيژن نوباوه‌وطن در گفتگو با فارس با اشاره به قانع نشدن حميدرضا رسايي و الياس نادران از پاسخ وزير ارشاد در جلسه ديروز کميسيون فرهنگي گفت: جلسات ميان کميسيون فرهنگي و وزير ارشاد ادامه خواهد داشت و بنا نيست تا وزير براي پاسخ به سؤال به صحن علني مجلس بيايد.

وي ادامه داد: پس از آقايان رسايي و نادران، ساير نمايندگان نيز مخالفت خود را با برنامه‌هاي ضعيف سازمان سينمايي اعلام و عنوان کردند کميسيون فرهنگي مجلس از کنار اين مسأله به سادگي عبور نخواهد کرد.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس اظهار داشت: به وزير ارشاد فرصت داديم تا نتيجه پيگيريهاي خود در ارتباط با با پروژه لاله و فيلم گشت ارشاد را به اين کميسيون ارائه کند .

وي ادامه داد: در جلسه آتي کميسيون فرهنگي با وزير ارشاد نتيجه پيگيري‌هاي وزير در ارتباط با فيلم گشت ارشاد، ويديو خانگي و پروژه لاله و تفکرات فمينيستي و روالي که اين پروژه دنبال مي‌کند به کميسيون ارائه خواهد شد و در غير اين صورت مجلس از ظرفيتهاي قانوني خود در اين ارتباط استفاده خواهد کرد.



نظر شما