دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۲
کد خبر: ۵۵۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸
يكي از نقش‌هاي سريال «راستش بگو» به كارگرداني محمدرضا آهنج، شهيدچمران است كه نيمه دوم مهرماه روي آنتن مي‌رود.

به گزارش «شهر» و به نقل از مهر، محمدرضا آهنج کارگردان سريال «راستش را بگو» درباره تيتراژ پاياني اين سريال گفت: عليرضا قرباني خواننده صاحب نام قرار است تيتراژ پاياني سريال را با شعري از افشين يدالهي و موسيقي از هومن خلعتبري بخواند.

 

«راستش را بگو» که قرار است از نيمه دوم مهر از شبکه يک پخش شود داستان مردي را روايت مي‌کند که در اتاق کنترل متروي تهران، گويي جامعه و آدم‌هاي آن را زير ذره‌بين گذاشته و از مانيتورهاي آن اتاق به تماشاي شهر و ماجراهاي ريز و درشت آن نشسته است.

 

در اين سريال که 20 شخصيت اصلي دارد بازيگراني از دو نسل مختلف ايفاي نقش کرده‌اند که حسن پورشيرازي (وحيد)، نيوشا ضيغمي (خاتون)، آتيلا پسياني (مسوول امنيتي)، امير آقايي (شهيد چمران)، رويا تيموريان (آسيه)، ثريا قاسمي (مامان خورشيد) و محمد عمراني از جمله بازيگران پيشکسوت آن هستند.

 

مهدي سلوکي، اميرحسين مدرس، اشکان اشتياق، عباس جمشيدي، ايمان صفا، نيوشا ضيغمي، الناز بهمن‌زاده و مهناز ايزديار هم بازيگران جوان و اصلي سريال «راستش را بگو» را تشکيل مي‌دهند.

 

از ميان عواملي که در پشت دوربين فرشاد گل سفيدي به فاطمه ثمرقندي تهيه‌کننده و محمدرضا آهنج کارگردان در به تصوير کشيدن «راستش را بگو» کمک کرده‌اند مي‌توان به محمد شيوندي صدابردار، حسن احمدي عکاس، سامان شعشعه مدير توليد، سعيد شعشعه مجري طرح، طباطبايي واميدصفايي تدارکات، شکيل مظفري برنامه‌ريز، داود بابايي دستياردوم کارگردان، مژگان تمجيدي منشي صحنه و ايمان اميدواري چهره پرداز اشاره کرد.

نظر شما