دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۵۶۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۲
شمارش معکوس براي گشايش باغ موزه دفاع مقدس/14
مديرعامل باغ موزه دفاع مقدس گفت: به منظور حمايت از پژوهشگران دفاع مقدس از کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي درخواست بودجه داريم.

سردار جواد خضرايي در گفت و گو با خبرنگار مديريت شهري « شهر» گفت: مجلس براي نياز همه مردم در تمامي بخش ها امکاناتي را قائل است، تعميق معارف ديني و شناخت دفاع مقدس نيز نيازمند بودجه است . در نتيجه در جمع نمايندگان مجلس که در مراسم افتتاحيه و اهتزاز پرچم حضور مي يابند درخواست اختصاص بودجه را از طريق کمسيون فرهنگي مجلس مطرح خواهيم کرد.

وي با بيان اين که ما اعتباراتمان را به صورت مشخص از شهرداري تهران دريافت مي کنيم، عنوان کرد: اميدواريم اين بودجه نيازمان را تامين کند تا بتوانيم پژوهشگران را مورد حمايت قرار بدهيم. در حال حاضر مشغول بررسي تاليفاتي در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت هستيم تا در صورت تاييد آنها را با نام و برند موزه چاپ کنيم.

خضرايي در ارتباط با حضور ميهمانان ويژه در مراسم افتتاحيه و اهتزاز بلند ترين پرچم ايران گفت: در مراسم افتتاحيه علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي به عنوان ميهمان ويژه حضور خواهند داشت. همچنين در اين مراسم نيز رييس جمهور براي حضور اظهار علاقه کرده اند اما به دليل اين که ايشان عازم سفر نيويورک هستند در صورت نبود ايشان، رييس ستاد کل نيروهاي مسلح سرلشکر محمد فيروزآبادي شرکت خواهند کرد.

مدير عامل باغ موزه در ادامه تصريح کرد: در رابطه با تهيه سناريوهايي lasere show، يا مسجد جامع خرمشهر براي بخش مفهومي باغ موزه شرکت هايي بودند که با حضور در مزايده از سوي مجموعه انتخاب شدند .

وي تصريح کرد: اين شرکت ها با کارگردان هاي مطرح کشور همکاري دارند. تا به حال در کشور فيلم 3 بعدي ساخته نشده است. ما به آنها ميدان کار داديم تا حتي اگر ضعيف باشند، بستر مناسبي به وجود بيايد تا تهيه اين نوع فيلم ها ارتقاء يابد.

نظر شما