دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۱
کد خبر: ۵۵۶۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۶
قاليباف در مراسم بزرگداشت شهيد برونسي:
محمد باقر قاليباف گفت: باور به جهاد و شهادت، مايه عزت دنيا و آخرت است.

به گزارش خبرنگار مديريت شهري «شهر» محمد باقر قاليباف شهردار تهران در مراسم بزرگداشت شهيد عبد الحسين برونسي که در آستانه هفته دفاع مقدس عصر پنج شنبه 30 شهريور در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: تمامي مشقات و مشکلات راهي را که طي مي کنيم، تنها با ياد شهداء و عشق به همرزمان شهيدام تحمل مي کنم.

قاليباف که در آستانه هفته دفاع مقدس به ديدار با همسران شهيد پرداخته است، ضمن بيان اين مطلب گفت: شخصا اخلاص و خود باوري را از شهيد برونسي ياد گرفتم. در طول دوران جنگ به ظاهر فرمانده شهدائي چون شوشتري، د نظر نژاد و برونسي بودم اما در ابتدا اين من بودم که از آنها آموختم و بسيجي آنها بودم.

قاليباف در ادامه بيان کرد: به عنوان همرزم شهدائي که امروز خانواده هاي آنها در اين مکان حضور دارند شجاعت را از شهيد نظر نژاد، مديريت را از شهيد محمد زاده، مقاومت و آرامش را از شهيد شوشتري، کم حرفي و پر کاري را از شهيد غزنوي، عدم وابستگي به دنيا را از شهيد فاضل الحسيني و استحکام و انضباط را از شهيد کاظميان آموختم.

در ادامه منصور احمدلو مدير کل امور ايثارگران شهرداري تهران عنوان کرد: با تدبير شهردار تهران با80 درصد خانواده هاي شهدا ديدار کرده ايم و در اين سرکشي ها به منظور ثبت وصيت نامه و عکس شهدا اسکنر سيار به همراه تجهيزاتمان حمل مي کرديم تا بتوانيم بانک اطلاعات از شهدائي که با خانواده هاي آنها ديدار کرده ايم تهيه کنيم. به طور کلي در هفته 300 ديدار انجام مي شود .

وي با بيان اين که 46 هزار جانباز ثبت شده در بنياد شهيد داريم گفت: درادامه اين بازديد ها در سال آينده برنامه بازديد از خانواده جانبازان را در دستور کار داريم.

گفتني است در اين مراسم از خانواده برخي شهداء با حضور شهردار تهران و سردار احمد لو، خضرايي، نبي رودکي و حسيني فر تقدير و تشکر کردند.

عبدالحسين برونسي يکي از فرماندهان ايران در جنگ ايران و عراق بود که طي عمليات بدر در شرق دجله  به شهادت رسيد.

نظر شما