دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۵۶۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰
سازمان سنجش به صورت آزمايشي، امسال کنکور کارداني به کارشناسي را تجميع کرده و قرار است بررسي‌هايي لازم انجام شود تا در صورت رضايت بخشي، ديگر آزمون‌ها در معرض يکي شدن قرار گيرند.

به گزارش شهر و به نقل از خانه ملت، ابراهيم خدايي در مورد اعتراض برخي از دانشجويان دکتري مبني بر قبول نشدن در اين آزمون اعلام کرد: اعتراضي در اين خصوص نشده است، بلکه برخي افراد معترض، از رشته‌هاي پژوهش محور بودند که دانشگاه براي پذيرش آنها بايد قراردادهاي پژوهشي با موسسه‌هاي حمايت کننده مالي امضا مي‌کرد.

 

رئيس سازمان سنجش ادامه داد: ما نتيجه اين قرارداد را اعلام کرده ايم و 17 مهرماه نيز براي تکميل ظرفيت 1500 نفر از افراد مشخص شده است.

 

خدايي در ادامه با اشاره به تجميع کنکور سراسري و آزاد افزود: اين سازمان به صورت آزمايشي کنکور کارداني به کارشناسي را به اجرا درآورد و قرار است بعد از اعلام نتيجه آزمون کارداني به کارشناسي، با دانشگاه آزاد بررسي‌هايي را انجام دهد تا در صورت رضايت بخشي، ديگر آزمون‌ها در معرض يکي شدن قرار گيرند.

 

رئيس سازمان سنجش در مورد زمان دقيق اعلام تجميع اين دو آزمون يادآور شد: در روزهاي آينده کارگروه ماده 4 که مصوب مجلس نيز به شمار مي‌رود تشکيل جلسه خواهد داد تا در اين ارتباط تصميم‌گيري کند.

نظر شما