سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۵۷۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
نمايش «ترن» با مضمون دفاع مقدس و با حضور حسين پاکدل و شهرام حقيقت‌دوست، آبان ماه روي صحنه مي‌رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگي «شهر»، حسين پاکدل و شهرام حقيقت‌دوست به جمع بازيگران نمايش «ترن» نوشته حميدرضا آذرنگ و به کارگرداني نيما دهقان پيوستند.

 

بر اساس اين گزارش، در اين نمايش نزديک به 20 بازيگر حضور دارند که از ميان آنها مي‌توان به حسين پاکدل و شهرام حقيقت‌دوست اشاره کرد.

 

همچنين در اين اثر دفاع مقدسي، منوچهر شجاع به عنوان طراح صحنه، گلناز گلشن به عنوان طراح لباس با نيما دهقان همکاري مي‌کنند. ساخت موسيقي اين نمايش برعهده فرشاد فزوني است.

 

نمايش «ترن» درباره 10 سرباز گمنامي است که جز شهداي گمنام بوده و با يافتن پيکر آنان قرار است تا آن‌ها را دفن کنند که در اين ميان اتفاقاتي مي‌افتد.

 

دهقان به همراه گروهش هفته آخر شهريور ماه تمرينات رسمي خود را در مجموعه تئاترشهر آغاز کرده است.

 

بر اساس اين گزارش، نيما دهقان و حميدرضا آذرنگ در نمايش «خنکاي ختم خاطره» نيز همکاري داشتند که اين نمايش توانست در زمان اجراي عمومي خود نظر بسياري از منتقدان تئاتر و تماشاگران نمايش را به خود جلب کند. همچنين نمايش «خنکاي ختم خاطره» در بخش مسابقه بين‌الملل بيست و هشتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر به عنوان نمايش برتر انتخاب شد.

 

نمايش «ترن» به نويسندگي حميدرضا آذرنگ و کارگرداني نيما دهقان و تهيه‌کنندگي انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس نيمه دوم سال و در تاريخ 14 آبان ماه در تالار اصلي تئاترشهر اجرا مي‌شود.

نظر شما