دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۵۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۴
در حاشيه افتتاح باغ موزه دفاع مقدس عنوان شد/ 3
رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: اقدامات شهرداري تهران از جمله ساخت باغ موزه دفاع مقدس کاري ارزشمند است که منجر به دگرگوني سيماي شهر شده است.

به گزارش خبرنگار مديريت شهري شهر، علي لاريجاني در حاشيه مراسم افتتاحيه باغ موزه دفاع مقدس گفت: شهرداري تهراندر ساخت باغ موزه دفاع مقدس تلاش ارزنده اي داشته است. شهرداري با ساخت باغ موزه توانسته با استفاده از  تکنولوژي هاي جديد گوشه اي از فداکاري و ايثار گري هاي ملت مان را به تصوير بکشند.

وي افزود: با ساخت باغ موزه دفاع مقدس، با هدايت و برنامه ريزي خوبي توانست مسير جنگ را براي کساني که در کوران جنگ نبودند و امروز مي خواهند دقتي به جنگ داشته باشند، به نمايش بگذارند.
لاريجاني بيان کرد: با توجه به اينکه افرادي که در جنگ حضور داشتند بر ساخت باغ موزه نظارت کرده اند، اين پروژه از دقت خوبي هم برخوردار است و توانسته اند حوادث مختلف را با دقت و ظرافت به نمايش بگذارند. پروژه باغ موزه از نظر تکنيکي و دقت محتوايي بسيار ارزشمند است.
وي با بيان اينکه از قاليباف شهردار تهران که خودشان از فرماندهان جنگ بودند تشکر مي کنم که ميراث خوبي را در ايران به يادگار گذاشتند گفت: اين ميراث، ميراث زنده و پرتحرکي براي جوانان ما خواهد بود تا درک ملموسي از جنگ را داشته باشند.
علي لاريجاني در پاسخ به عملکرد شهرداري تهران گفت: عملکرد شهرداري بسيار خوب بوده و فکر مي کنم سيماي شهر چه در مناطق جنوب و شمال و چه در مناطق غرب و شرق کاملا تغيير کرده است. 
رئيس مجلس شوراي اسلامي به همراه شهردار تهران از هفت تالار باغ موزه دفاع مقدس بازديد کردند و باغ موزه دفاع مقدس به طور رسمي افتتاح شد.

نظر شما