يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۴
کد خبر: ۵۵۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
مهلت ثبت‌نام ناشران براي شرکت در دهمين نمايشگاه «ياد يار مهربان» تا دوشنبه دهم مهرماه تمديد شد.

به گزارش شهر، علاقه‌مندان به شرکت در اين نمايشگاه تا دوشنبه دهم مهر ماه فرصت دارند با مراجعه به پايگاه اينترنتي www.yym.ir براي نام‌نويسي اقدام کنند.


ناشراني که سال گذشته در اين نمايشگاه شرکت کرده‌اند، نيازي به ثبت‌نام مجدد ندارند و تنها بايد اطلاعات موجود در فرم ثبت‌نام پيشين خود را بر اساس ليست کتاب‌هاي تازه‌شان اصلاح کنند. شرط حضور ناشران در اين نمايشگاه عرضه کتابهايي است که چاپ اول آنها از سال 1389به بعد بوده است.


تاکنون بيش از 477 ناشر براي حضور در نمايشگاه «ياد يار مهربان» نام‌نويسي کرده‌اند که از اين تعداد، 403 ناشر تهراني هستند و پس از تهران، به ترتيب شهر قم با 37 ناشر، مشهد و اصفهان با 9 و پنج ناشر، بيشترين حضور در نمايشگاه امسال را خواهند داشت.


همچنين 139 ناشر جديد که به تازگي فعاليتشان در حوزه نشر را آغاز کرده‌اند براي حضور در اين نمايشگاه اعلام آمادگي کرده‌اند. در حال حاضر 24 هزار عنوان کتاب، در دبيرخانه نمايشگاه به ثبت رسيده است که از اين ميان کتاب‌هاي حوزه ادبيات بيشترين سهم را به خود اختصاص داده‌اند.


ناشران براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن88750442 تماس بگيرند يا به نشاني (تهران، خيابان شهيد مطهري، خيابان شهيد علي اکبري، روبروي کوچه صحاف‌زاده، پلاک4) دبيرخانه نمايشگاه «ياد يار مهربان» مراجعه کنند.


دهمين نمايشگاه «ياد يار مهربان» از سوي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، با مشارکت معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و به همت موسسه نشر شهر، با هدف اهداي کتاب به مدارس برگزار مي‌شود.


اين نمايشگاه 20 تا 26 آبان، همزمان با هفته کتاب، در بوستان گفتگو، واقع در بزرگراه چمران برپا خواهد ‌شد.


نظر شما