دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۹
کد خبر: ۵۵۹۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
خانه شهرياران جوان به مناسبت تقارن دهه کرامت و هفته دفاع مقدس ويژه برنامه‌‌اي «دختران مقاومت» را در تالار ايوان شمس برگزار كرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي خانه شهرياران جوان،‌ اين ويژه برنامه با هدف بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، تکريم از بانوان عرصه پايداري و مقاومت انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و ترويج روحيه پايداري و تشويق، تکريم و تقدير از دختران فعال و موفق موسسه خانه شهرياران جوان برگزار شد.


اين ويژه برنامه با حضور بيش از چهارصد نفر از دختران فعال عضو خانه شهرياران با اجراي تئاتر توسط گروه هنري حنانه و با موضوع ولادت حضرت معصومه (س) همراه بود. رضوانه مير دباغ (مبارز انقلاب، زنداني ساواک)، صديقه زماني (مبارز انقلاب، زنداني ساواک و همسر شهيد موسوي فرمانده سپاه خرمشهر) و فرشته ملکي (مبارز انقلاب و همسر شهيد منوچهر مدق) از جمله ميهمانان حاضر در اين برنامه بودند.



همچنين دكتر ايازي معاون امور اجتماعي فرهنگي شهرداري تهران با ايراد سخناني بر مشارکت جوانان شهر تهران در حوزه‌هاي مديريت شهري تاكيد كرد. در ادامه حامد زماني خواننده تيتراژ برنامه ديروز امروز فردا و ماه عسل نيز به اجراي قطعاتي با موضوع مقاومت زنان و دختران و همچنين تحريم و پايداري ملت ايران پرداخت.


در پايان برنامه نيز ضمن تقدير از ميهمانان برنامه از آمنه رضايي در بخش ديني، الهه نيکوحرف در بخش ورزشي، سميه خيرآبادي در بخش علمي و فاطمه صديق و اسماء حسيني نژاد در بخش هنري – ادبي به عنوان دختران برتر خانه شهرياران با اهدا تنديس دختران مقاومت و لوح تقدير، تجليل به عمل آمد.

نظر شما