دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۶۰۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴
آبشار تهران به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني کودک ميزبان جشن بزرگ کودک همراه با برگزاري همايش پياده روي خانوادگي و جشنواره بادبادک مي شود.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، حوزه معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه با هدف پر کردن اوقات فراغت شهروندان و ايجاد شور و نشاط ميان آنها با برگزاري برنامه هاي شاد و مفرح، جشنواره بزرگ روز جهاني کودک را در مجموعه تفريحي تفرجي آبشار تهران برگزار مي کند.

 

حسين مرادي شهردار منطقه 22 با اعلام اين خبر گفت:  اين جشن ساعت 16  بعد از ظهر روز جمعه 14 مهر ماه در پارکينگ شماره 5 آبشار تهران با حضور مسئولان منطقه، هنرمندان صدا و سيما و شهروندان برگزار مي شود. پيش از برگزاري اين جشن، شهروندان مسير ميان پارکينگ شماره 3 تا پارکينگ 5 را به پياده روي خواهند پرداخت.

وي ادامه داد: 15 غرفه شامل سلامت، امور بانوان، آموزش شهروندي، 5 غرفه ورزشي با برگزاري مسابقات مختلف ورزشي، لوازم التحرير و کتابهاي کودک، مديريت محله و ... از سوي ادارات حوزه اجتماعي و فرهنگي در محل برگزاري اين جشنواره برپا شده و آماده ارائه خدمات به شهروندان حاضر در اين جشن خواهند بود. علاقه مندان به شرکت در جشنواره بادبادک نيز مي توانند در غرفه تدارک ديده شده ، بادبادک مورد نظرشان را بسازند و بر فراز آبشار تهران به پرواز در آورند.

 

وي افزود: اجراي ويژه برنامه پنگول، اجراي آکروبات، اجراي موسيقي زنده،  اجراي آتش بازي و جلوه هاي ويژه و ... از جمله برنامه هايي است که براي جشن بزرگ روز جهاني کودک منطقه 22 تدارک ديده شده است.

نظر شما