يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۶۱۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹
طبق توافق بهزيستي و شهرداري قرار بود پايانه مسافر‌بري ويژه معلولان تهراني مهرماه در ميدان صادقيه راه‌اندازي شود اين قرارداد به علت موانع قانوني لغو شد.

به گزارش شهر و به نقل از فارس، طبق تفاهم‌نامه و قرارداد في‌مابين شهرداري و سازمان بهزيستي کشور قرار بود پايانه مسافربري معلولان در ميدان صادقيه افتتاح شود که به دليل وجود موانع قانوني اين قرارداد لغو شد.

 

بر همين اساس کوروش فانوسي، معاونت توسعه مديريت و منابع انساني در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اينکه بهزيستي تمام تلاش خود را براي راه‌اندازي اين پايانه کرد، گفت: متأسفانه وجود برخي از موانع قانوني مانع از راه‌اندازي اين پايانه شد.

 

وي تصريح کرد: ديوان محاسبات و ذي‌حسابي سازمان که متولي اموال سازمان هستند واگذاري 50 ون مناسب‌سازي شده که قرار بود از سوي بهزيستي به مجموعه شهرداري و پايانه واگذار شود را مخالف قوانين و مقررات اعلام کردند.

 

فانوسي ادامه داد: در نهايت سازمان بهزيستي مجبور شد قرارداد خود را با شهرداري لغو کند و اين در حالي است که در حال حاضر ما به دنبال راهکار مناسبي براي ايجاد ترمينال مرکزي براي جابجايي معلولان تهراني هستيم.

 

معاون توسعه مديريت و منابع سازمان بهزيستي ادامه داد: در هفته آتي مقدمات ايجاد يک ترمينال مرکزي در تهران از سوي سازمان کليد خواهد خورد و همان وعده‌ايي که به معلولان داده بوديم را محقق خواهيم کرد و تنها شکل کار تغيير مي‌کند.

 

وي خاطر نشان کرد: معلولان تهراني با راه اندازي ترمينال مرکزي مي‌توانند با ارائه تماس از خدمات اين مجموعه استفاده کنند ضمن اينکه بنا داريم حداقل کرايه را از معلولان دريافت کنيم.

نظر شما