دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۶۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
علي نصيريان با «روياي گنجشك‌ها» به دنياي كودكان وارد مي‌شود.

به گزارش «شهر» و به نقل از فارس، سريال «روياي گنجشک‌ها» از 15 مهر ماه روي آنتن شبکه دو مي‌رود.

 

بنا بر اين گزارش، اين سريال در حال حاضر آخرين مراحل فني خود را سپري مي‌کند و قرار است روزهاي شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 پخش شود.

  

بر اساس اين گزارش، داستان‌ اين مجموعه درباره جواني است که سال‌ها پيش خانواده‌اش را از دست داده و مسئول يک خانه ايتام در يکي از شهر‌هاي شمالي کشور شده است. تصويربرداري اين سريال در شهرهاي مختلف استان گيلان از جمله لاهيجان، کيانشهر و رشت صورت گرفته است.

 

«علي نصيريان» يکي از بازيگران اصلي اين سريال است که بعد از بازي موفقش در سريال «ميوه ممنوعه» اين بار با سريال «روياي گنجشک‌ها» به ديدار مخاطبان خود مي‌آيد. آزيتا حاجيان و کوروش تهامي در نقش 2 مددکار اجتماعي جلوي دوربين ظاهر مي‌شوند. سام درخشاني نيز در اين سريال نقش ماهي‌گير روستا را بازي مي‌کند. اين سريال با محور قرار دادن 6 کودک دبستاني به دنياي کودکان وارد مي‌شود، اما مخاطبان «روياي گنجشک‌ها»، بزرگسالان هستند.

 

در اين سريال سعي شده نگاه تازه‌اي به موضوع بچه‌هاي بي‌سرپرست شود.

 

گلاره عباسي و ناصر ممدوح نيز ديگر بازيگرهاي مطرح «روياي گنجشک‌ها» هستند و علاوه بر بازيگران نامبرده شده کريم قرباني، فرهاد بشارتي، روح الله کماني، مونا احمدي و ساقي زينتي در اين سريال نقش آفريني خواهند کرد.

 

اين سريال را راما قويدل به نويسندگي فرهاد پورسعيدي و تهيه‌کنندگي رضا جودي کارگرداني کرده است.

نظر شما