يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۶۲۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
مدير کل معماري و ساختمان شهرداري تهران گفت: از زمان طراحي و ارائه نقشه تا زمان اجراي آن بر مناسب سازي فضاهاي شهري نظارت دقيق وجود خواهد داشت.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، جواد کريميان اقبال با بيان اين مطلب گفت: در سايتي که به منظور مناسب سازي فضاهاي شهري به تصويب رسيده است همه ضوابط و مقررات به روز در اين زمينه اعلام مي شود و همچنين نتايج جلسات مختلف کارگروه هاي مناسب سازي ونقطه نظرات صاحبنظران نيز درج خواهد شد .

 

وي افزود : در اين سايت اطلاع رساني صحيحي از وضعيت مناسب سازي فضاهاي شهري به شهروندان مي شود و اين قابليت وجود دارد تا نقطه نظرات صاحبنظران ، مديران و معلولان و همچنين انتقال نيازهاي آنان مطرح شود .

 

کريميان اقبال در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد : در اين راستا ساختمان هاي بزرگ و عمومي که در حال ساخت هستند بايد به طور حتم ضوابط مناسب سازي را رعايت کنند که نظارت بر اجراي اين کار نيز وجود دارد .

 

مديرکل معماري و ساختمان شهرداري تهران تصريح کرد : همچنين بهسازي هايي که در معابر عمومي انجام مي شود کنترل و طرح هايي که ارائه مي شود و يا در اصلاح نقشه ها بايد ضوابط مناسب سازي و روند اجرايي آن تعريف شود .

 

به گفته وي آنچه اهميت دارد آن نيست که بعد از اجراي طرحي به دنبال ناسب سازي آن باشيم بلکه بايد در هنگام اجراي طرح اين موضوع مورد توجه قرار گيرد که اين کار در حال انجام است .

 

کريميان اقبال افزود : هم اکنون 20 طرح و پروژه در دستور کار قرار دارد که در ارائه نقشه و اجراي آن نظارت مي شود و اين نظارت از ابتداي ارائه نقشه انجام خواهد شد ، ضمن آن که در زمان طراحي معابر و ميادين نيز نمايندگان ستاد و مشاوران مربوطه همکاري خواهند داشت .

 

نظر شما