يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۵
کد خبر: ۵۶۲۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۱
پيش بيني معاون قاليباف در گفت و گو با شهر:
معاون خدمات شهري شهرداري تهران با تاکيد بر تداوم خدمات شهرداري در منطقه 20 گفت: اطلاعات و برداشت من اين است که ري از تهران جدا نمي‌شود.

مجتبي عبدالهي در گفت وگو با خبرنگار «شهر» در مورد برخي نگراني ها نسبت به عدم تداوم خدمات شهري در شهرري به دليل بحث هاي جدايي اين منطقه از تهران،اظهارداشت: باتوجه به اطلاعاتي که دارم و به عنوان عضوي از مجموعه شهرداري اطلاعات ها و برداشت من اين است که اين جداسازي انجام نمي شود.

 

معاون خدمات شهري شهرداري تهران تصريح کرد: تا کنون نيز هيچ وفقه اي در انجام خدمات شهري و ديگر فعاليت‌ها در منطقه 20 نداشته ايم و اقدامات ما در اين منطقه با قوت و شدت بيشتر پيش مي رود.

وي بابيان اين که مردم شهرري هيچ گونه نگراني در اين باره نداشته باشند،گفت: خدمات شهري در منطقه 20 به طور قطع ادامه دارد.

 

عبدالهي يادآور شد: مديريت شهري به شهرري به عنوان قبله تهران نگاه ويژه‌اي دارد. در دوره جديد مديريت شهرداري تهران اعتبارات مناسبي به اين منطقه اختصاص داده شده است. شهرداري تهران در سال هاي اخير همواره 7 تا 8 برابر در آمد منطقه، اعتبار اختصاص داده است.

 

معاون شهردار تهران با اشاره به اجراي پروژه هاي بزرگي در شهرري، گفت: اتوبان امام علي(ع) از جمله اين پروژه ها است. درحالي که قرار بود اين اتوبان تا آزادگان ساخته شود، بعد از بازديد شهردار تهران تصويب شد تا بهشت زهرا ادامه پيدا کند.

 

وي ادامه داد: اين 7 تا 8 کيلومتر اتوباني که به پروژه اضافه شد 300 تا 400 ميليارد تومان براي شهرداري تهران در زمينه تملک املاک و اجراي پروژه هزينه دربر داشت که اين نشان دهنده که توجه ويژه شهرداري به مناطق جنوبي به خصوص منطقه 20 است.

 

در همين زمينه بخوانيد: 

 

موانع قانوني جدايي ري از تهران 

 

ري از تهران جدا نشد 

 

آخرهفته سرنوشت‌ساز در انتظار ري 

 

انشالله حل مي‏شود! /تعجيل دولت براي جدايي ري

نظر شما