شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۳
کد خبر: ۵۶۴۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴
«هفت شب با مهماني ناخوانده در نيوييورك» بعد از سال‌ها بنا به درخواست مكرر مخاطبان، دوباره در تئاتر شهر به روي صحنه مي‌رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگي «شهر» نمايش «هفت شب با مهماني ناخوانده در نيوييورك» در سال 1370 در شهرهاي مختلف امريكا، كانادا، و چند كشور اروپايي با هنرمندي علي نصيريان و فرهاد آئيش به روي صحنه رفت و با موفقيت زيادي روبرو شد، بعد از آن زمان، اجرايي در سالن اصلي تئاتر شهر داشت و در اين اجرا هم با استقبال بي‌نظيري مواجه شد، بعد ازمدت‌ها بنا به درخواست مكرر افراد و گروه‌هاي متفاوت باعث شد تا اين نمايش بعد از 18 سال دوباره به وري صحنه رود. داستاني طنزآلود درباره تقابل، هم‌زيستي و عشق و تنفر بين دو نسل را به نمايش مي‌گذارد.

   

«هفت شب با مهماني ناخوانده در نيوييورك» را فرهاد آئيش نوشته و كارگرداني هم مي‌كند.

 

از عوامل اين نمايش مي‌توان به پژمان عبدي به عنوان دستيار اول كارگردان، عباس غفاري روابط عمومي، مهدي آشنا عكاس و مهرداد فتحعلي به عنوان طراح پوستر و بروشور اشاره كرد.

 

بر اساس اين گزارش، داستان «هفت شب با مهماني ناخوانده در نيوييورك» درباره جواني است كه در نيويورك زندگي مي‌كند. او فردي روشنفكر و سوررئاليست است، به بن‌بست مدرنيته رسيده و در شرف خودكشي است. در اين زمان شخصي از ايران به طور ناخوانده مهمان او مي‌شود؛ مردي كه در اوج سادگي است . اين دو هفت شبانه‌ روز با يكديگر زندگي مي‌كنند.

 

اين نمايش در تالار چهارسو تئاتر شهر از 20 مهر الي 21 آبان در ساعت 19:00 به روي صحنه مي‌رود. بهاي بليت نمايش 10000 تومان و شماره تماس در خصوص اين نمايش 66460595 است.


   

«کمدي وحشت سه شنبه 16 بهمن ساعت 12:18 بامداد» در خانه نمايش

 

نمايش «کمدي وحشت سه شنبه 16 بهمن ساعت 12:18 بامداد» نوشته و کار سيدعلي موسويان از ديروز 17 مهرماه در خانه نمايش كارش را آغاز كرد.

 

بر اساس اين گزارش، نمايش «کمدي وحشت سه شنبه 16 بهمن ساعت 12:18 بامداد» داستان خانواده‌اي است که براي خواندن وصيت نامه پدري خود به خانه باغ قديمي، در خارج از شهر مي‌روند؛ خانه‌اي که سالهاست شايعه وجود ارواح و جن در آن وجود دارد و ادامه ماجرا.

 

علي برجي، محمد بي ريا، فاطمه اميني، رويا بختياري، سروش طاهري و پيام کياني پور در«کمدي وحشت سه شنبه 16 بهمن ساعت 12:18 بامداد» به عنوان بازيگر ايفاي نقش مي‌کنند.

 

اين نمايش ساعت 18:30 و با مدت زمان 70 دقيقه، در خانه نمايش واقع در خيابان شهيد موسوي، کوچه محمدآقا، شماره 34 ، روي صحنه مي‌رود.


نظر شما