يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۹
کد خبر: ۵۶۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
رئيس اداره درآمد شهرداري منطقه 20 تهران با اشاره به توزيع 160 هزار فيش عوارض پايدار در اين منطقه از اختصاص 1533 جايزه خوش حسابي و امكان پرداخت غيرحضوري از طريق پرتال شهرداري تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، اميرحسين سالاري با اشاره به اين خبر گفت: 100هزار فيش عوارض نوسازي مسكوني و 60 هزار فيش عوارض تجاري با همكاري اداره پست و نظارت دقيق كارشناسان اداره درآمد در بين شهروندان اين منطقه توزيع شد.

سالاري اختصاص 1533 جايزه خوش حسابي، 10 درصد بهاي بخشودگي به علت خوش حسابي و عدم پرداخت 9 درصد ديركرد را از مزاياي پرداخت به موقع عوارض برشمرد و خاطرنشان كرد: شهرونداني كه تا پايان آبان ماه نسبت به پرداخت عوارض پايدار اقدام كنند در قرعه كشي جوايز خوش حسابي شركت داده مي شوند.

وي از امتياز سه برابري پرداخت كنندگان غير حضوري در راستاي تحقق اهداف شهر الكترونيك خبر داد و تصريح كرد: پرداخت غير حضوري از طريق مراجعه به پرتال شهرداري تهران به آدرس www.tehran.ir ، اينترنت بانك، تلفنبانك و موبايل بانك و پرداخت حضوري از طريق كليه شعب بانكي، دستگاه هاي خود پرداز، اداره درآمد شهرداري منطقه 20 و دفاتر خدمات الكترونيك شهر امكان پذير است.

رئيس اداره درآمد شهرداري منطقه 20 تهران با اشاره به اينكه درآمد پايدار شامل دريافت عوارض نوسازي، كسب و پيشه و پسماند است تصريح كرد: در سال هاي قبل تنها 10 درصد درآمد منطقه از طريق درآمد پايدار تامين مي شد كه با توجه به تدابير مديران شهرداري تهران در راستاي فرهنگ سازي و به كارگيري راه كارهاي مناسب و تشويقي براي ارتقاي مشاركت شهروندان اين رقم به 23 درصد افزايش يافته است.

گفتني است مهلت پرداخت عوارض پايدار شهرداري به صورت يكجا و يا تقسيط تا پايان سال است و امسال براي اولين بار، بروشورهاي اطلاع رساني به همراه قبوض در پاكت هاي مربوطه براي شهروندان ارسال شده است.

 

نظر شما