شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۶۵۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳
صرافان واقع در ميدان فردوسي اقدام به درج قيمت‌هاي تازه ارز و سکه بر روي تابلوهاي خود کرده‌اند.

به گزارش شهر و به نقل از مهر، امروز شنبه صرافي‌هاي واقع در حدفاصل ميدان فردوسي تا چهارراه استانبول -مرکز ارزفروشان تهران- در اقدامي هماهنگ قيمت‌هاي جديد ارز و سکه را بر روي تابلوهاي خود درج کرده اند. برخي از اين صرافي‌ها از خريدوفروش ارز خودداري کرده و برخي ديگر فقط اقدام به خريد ارز مي‌کنند.

 

حضور دلالان و سفته بازان در اين محدوده برخلاف روزهاي گذشته که پليس امنيت حضور داشت، قابل توجه بود به طوري‌که حتي برخي از آنها به صورت آشکارا مبادرت به خريد و فروش ارز مي کنند.

 

قيمت هردلار آمريکا که تا هفته گذشته 2850 تومان روي تابلوي صرافان درج شده بود، امروز شنبه 3290 تومان درج شده است. در همين حال، قيمت هر يورو 4350 تومان، هرپوند انگليس 5380 تومان و هر درهم امارات 910 تومان است، همچنين قيمت هرسکه تمام طرح قديم يک ميليون و 300 هزار تومان، قيمت هرسکه تمام طرح جديد يک ميليون و 310 هزار تومان، قيمت نيم سکه 650 هزارتومان و قيمت ربع سکه 330 هزارتومان است.

 

البته اتحاديه طلا و جواهر قيمت هر گرم طلاي 18 عيار را امروز شنبه حول و حوش 126 هزار تومان اعلام کرده است، ضمن اينکه قيمت هر اونس طلا در بازارهاي جهاني بيش از 1755 دلار است.

نظر شما