دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۷
کد خبر: ۵۶۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
انيميشن سينمايي «تهران 1500» در آذرماه و يا نوروز 92 روي پرده سينماها مي‌رود.

به گزارش «شهر» و به نقل از ايسنا، علي‌ سرتيپي مديرعامل فيلميران و پخش‌کننده انيميشن سينمايي «تهران 1500»، درباره وضعيت اکران اين انيميشن گفت: ما اکنون در حال برنامه‌ريزي براي اکران هرچه بهتر اين انيميشن بلند سينمايي هستيم.

 


وي ادامه داد: اکنون دو اکران نيمه دوم آذرماه و نوروز 92 (فروردين‌ماه) را در دست بررسي داريم تا بهترين گزينه را براي نمايش عمومي «تهران 1500» که از صدا و چهره‌ بازيگران شناخته شده سينما بهره مي‌برد، انتخاب و براي آن برنامه‌ريزي کنيم.

 


سرتيپي در عين حال تصريح کرد: هنوز به نتيجه نهايي براي اکران در يکي از اين دو تاريخ نرسيده‌ايم و به زودي نتايج بررسي‌مان را اعلام خواهيم کرد.

 


بر اساس اين گزارش، انيميشن «تهران 1500» که شهر تهران را در سال 1500 شمسي به تصوير مي‌کشد، از شخصيت‌ و کاراکترهاي بازيگران مشهور سينما هديه تهراني، بهرام رادان، مهران مديري، گوهر خيرانديش، مهتاب نصيرپور، محمدرضا شريفي‌نيا، حبيب رضايي و حسام نواب‌صفوي بهره برده است.

 


فيلمنامه «تهران 1500» را امير مسعود علمداري و بهرام عظيمي با مشاوره محمد رحمانيان، پيمان معادي و حبيب رضايي نوشته‌اند.


 

فيلم در ژانر کمدي است و داستان آن درباره گذشته و حال پيرمردي 160 ساله به نام اکبرآقا (مهران مديري) است و زمان داستان 15 روز قبل از تحويل سال 1500 هجري شمسي است. در سال 1500 ربات‌ها در کنار مردم زندگي مي‌کنند و آدم‌هاي پولدار مي‌توانند با امکانات پيشرفته پزشکي تا 160 سال زندگي کنند!

نظر شما