يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۹
کد خبر: ۵۶۷۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
شهردار منطقه 21 از اختصاص اعتبار 5/3 ميليارد ريالي از سوي اين منطقه براي نوسازي دبيرستان حضرت زينب کبري(س) در محله وردآورد خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، سليمي شهردار منطقه درمراسم کلنگ زني نوسازي مدرسه اي در وردآورد که با حضور خيرين مدرسه ساز برگزار شد ، گفت:بسياري از مدارس کشور به دليل قدمت بالاي خود جزو بافت فرسوده محسوب مي شوند و غير استاندارد هستند و واقعيت اينست که علي رغم اهميتي که نهاد آموزش و پرورش در تربيت فرزندان اين مرزو بوم دارد،اما مدارس و مراکز آموزشي،فرهنگي و حتي ورزشي در شرايط خوبي به سر نمي برند.

 

وي افزود:فرسوده بودن اغلب مدارس در سطح کشور چالش بزرگ آموزش و پرورش است و اين موضوع به تنهايي قابل حل نيست و نياز به عزم همگاني دارد و شهرداري به عنوان يک نهاد اجتماعي و خدماتي در تلاش است، در تعامل دو جانبه و حتي چند جانبه خود با سازمان ها و نهادهاي مختلف از جمله آموزش و پرورش به حل مشکلات آنها بپردازد.

 

شهردار منطقه 21 به بخشي از اقدامات شهرداري منطقه 21 در حوزه مدارس اشاره کرد و گفت:خوشبختانه تعامل و همکاري هاي دو جانبه بسيار خوبي بين شهرداري منطقه 21 و نهاد آموزش و پرورش منطقه وجود دارد مانند اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي در مناسبت هاي ملي و مذهبي در مدارس،ارائه خدمات عمراني به آنها از قبيل آسفالت،زيبا سازي،رنگ آميزي و غيره بيانگر اين مطلب است.

 

وي ادامه داد: در حال حاضر آنچه بيش از همه اهميت دارد فرسوده بودن برخي از مراکز آموزشي اين منطقه است که بايد هرچه زودتر نوسازي شده و در شرايط استاندارد قرار گيرد و در راستاي اين امر در مرحله اول شهرداري منطقه 21 با اختصاص اعتباري بالغ بر 5/3ميليارد ريالي جهت نوسازي دبيرستان دخترانه حضرت زينب کبري (س) در محله وردآورد،آمادگي خود را براي اجراي اين قبيل طرح ها اعلام مي کند.

 

شهردار منطقه 21 خاطر نشان کرد:مدرسه سازي جزو کارهاي باقيات و صالحات براي همه دست اندرکاران در اين امر مقدس محسوب مي شود و اين مراکز آموزشي که با نيت خالص و پاک بنا مي شوند مرکزي براي علم اندوزي و دستيابي دانش آموزان به بالاترين مراتب علمي و آموزشي در کشور هستند و دانش آموزان نيز بايد با تلاش و کوشش خود در تمامي عرصه هاي ملي و بين المللي کشور را به اوج اقتدار و عظمت روز افزون برسانند.

نظر شما