شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۶۸۱۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۸
خسرو سينايي گفت: مشكل اصلي براي ساخت «قطار زمستاني» مشكل بودجه داريم اما مي‌خواهم فيلم خوب بسازم.

به گزارش «شهر» و به نقل از ايسنا، خسرو سينايي کارگردان سينما‌، درباره آخرين وضعيت ساخت فيلم «قطار زمستاني»، اظهار کرد: دو سه سال است که منتظر ساخت اين فيلم هستم و در حال حاضر مشکل اصلي بودجه است که با بالا رفتن قيمت ارز با توجه به اينکه اين کار قرار است مشترکا توسط ايران و لهستان تهيه شود‌، مشکلاتش بيشتر شده است.

  

وي با بيان اينکه بايد به توافقي برسيم که بتوان اين فيلم را مقابل دوربين برد،‌ خاطر نشان کرد: در نهايت اميدوارم بخش لهستان فيلم توسط آنها و بخش ايران توسط فارابي تهيه شود تا از لحاظ ارزي به مشکل نخوريم.

 

سينايي پيش بيني کرد: احتمالا به زودي سفري به لهستان خواهم داشت تا در اين خصوص صحبت کنم.

 

وي اظهار اميدواري کرد: از اواخر بهار پيش توليد فيلم آغاز شود و اواخر تابستان فيلم در ايران کليد بخورد و زمستان به لهستان برويم.  


اين کارگردان که دوران نقاهت بعد از عمل کمرش را مي‌گذراند‌، اظهار کرد: بعد از عمل جراحي، تصميم گرفتم فيلمي که دوست دارم کار کنم و اگر هم نشد آنقدر کار کرده‌ام که ديگر مهم نيست.

 

کارگردان «عروس آتش» يادآور شد: من هميشه به دليل نبودن شرايط و بودجه مجبور بودم کارهاي سبک از نظر بودجه بسازم. اما اينبار مي‌خواهم فيلمي را بسازم تا از نظر شرايط توليد وضعيتش درست باشد و پاي آن هم ايستاده‌ام تا شرايط فراهم نشود کار را آغاز نخواهم کرد.

 

سينايي که چندي پيش داوري جشنواره وارش را برعهده داشت‌، درباره حضورش در اين جشنواره گفت: من سال‌ها است که علاقه و حوصله‌اي به داوري ندارم. اما اين دوستان اصرار کردند و گفتند تو بچه مازندران هستي و براي اين جشنواره که درآنجا برگزار مي‌شود به عنوان داور کمکشان کنم. در مقطعي هم شنيدم که قرار است هيات داوران عوض شوند که اعلام کردم اگر اين اتفاق بيفتد حضور نخواهم داشت که در نهايت با همان جمع که از ابتدا مشخص شده بود‌، فيلم‌ها را ديديم و در حال حاضر هم از نتيجه آرا راضي هستم.

نظر شما