دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۶
کد خبر: ۵۶۹۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
مديرعامل سازمان بازنشستگي شهرداري تهران با اشاره به برنامه هاي اين سازمان براي عزت و تکريم بازنشستگان شهرداري، از توزيع سبد کالا ميان بازنشتسگان شهرداري به طور فصلي خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت اداري مالي شهرداري تهران مصطفي منتظرالمهدي شمار مستمري بگيران از صندوق بازنشستگي شهرداري تهران را بالغ بر 10 هزار و 210 نفر اعلام و تاکيد کرد: مهم ترين رکن در کارها عزت و تکريم بازنشستگان است و در اين راستا سبدهاي کالا براي بازنشستگان پيش بيني شده که به طور فصلي در اختيار آنها قرار مي گيرد.

وي با بيان اينکه پيشتر تعداد سبد کالاي بازنشستگان ، دو سبد در سال بود که اکنون به چهار سبد افزايش يافته است به ديگر برنامه هاي اين سازمان براي تکريم بازنشستگاه اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاري تورهاي سياحتي و اوقات فراغت بازنشستگان از جمله اين برنامه هاست که در سال جاري متنوع تر شده و تعداد آن نيز افزايش يافته است.

مديرعامل سازمان بازنشستگي شهرداري تهران خاطرنشان کرد: تمام تلاش شهرداري همت گماردن براي حل مشکلات معيشتي بازنشستگان است و در اين راستا نيز اقدامات خوبي در سالها اخير صورت گرفته است.

منتظر المهدي به ترميم حقوق بازنشستگان شهرداري نيز اشاره کرد و گفت: پيشتر سطح حقوق بازنشستگان در شهرداري تهران 350 هزار تومان بود که با تدبير شهردار محترم تهران و کمک هايي که در سازمان بازنشستگي صورت گرفت، اين رقم به 550 هزار تومان افزايش يافته است.

نظر شما