يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۶۹۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
شهردار منطقه يک گفت: مديريت شهري با مشارکت، همکاري و همدلي شهروندان مي تواند بهترين دستاورد ها را در ساختن شهري ايمن بدست آورد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مجتبي يزداني شهردار منطقه يک در نشستي که با حضور مهندس علي شمس دبير شوراي سياستگذاري جامعه ايمن شهر تهران برگزار شد، گفت: گسترش فرهنگ ايمني در جامعه و تبديل آن به فرهنگ عمومي امري حياتي است و دستيابي به جامعه ايمن، حفظ و ارتقاي‌ ايمني شهروندان و محلات شهر، مبتني بر مشارکت شهروندان و همکاري مديران شهري است.

 

وي افزود: مهم‌ترين تأکيد اسلام سلامت زندگي مادي و معنوي است لذا بر اين باوريم که سلامت و ايمني حق همه جامعه است و ما ضمن اينکه به فضاي کالبدي شهرمان توجه مي‌کنيم در کنار آن بايد به موضوعات روحي و رواني شهر هم توجه کنيم.

 

مهندس علي شمس دبير شوراي سياستگذاري جامعه ايمن شهر تهران در اين مراسم به پاس مشارکت فعال شهردار منطقه يک در عرصه هاي علمي و اجرايي پنجمين سمپوزيوم بين المللي جراحي مغز و اعصاب لوح تقدير پروفسور مجيد سميعي چهره ماندگار پزشکي جهان را به مجتبي يزداني اهدا کرد و افزود: موفقيت هاي شهردار منطقه در اجراي پروژه جامعه ايمن به دليل اشراف و اهميت دادن ايشان به اصول ايمني در شهر و پيگيري و حمايت هاي ارزنده ي ايشان است.

 

دبير شوراي سياستگذاري جامعه ايمن شهر تهران با بيان اينکه ارائه کار 80 درصد انجام کار است خاطر نشان ساخت: يکي از اصول جامعه ايمن که بايد همواره به آن توجه اساسي داشت گزارش اقدامات انجام شده و اطلاع رساني و آگاه سازي عمومي است.

 

هم چنين به منظور قدرداني از حضور و مشارکت فعال آقاي مهندس مهدي شريفيان نايب رييس جامعه ايمن و خانم مهندس نرگس هادي زاده دبير کميته راهبري جامعه ايمن منطقه يک لوح تقديري به امضاي دکتر اميدوار رضايي نماينده مجلس شوراي اسلامي و رييس هيات مديره موسسه بين المللي سلامت پروفسور سميعي به ايشان تقديم شد.

 

 

 

 

نظر شما