دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۶۹۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
سازمان زيباسازي شهر تهران، با اکران تبليغات فرهنگي در سطح شهر، جشنواره عيد تا عيد را برگزار کرده و به استقبال عيد سعيد قربان و عيد غدير خم مي‌رود.

به گزارش «شهر» و  به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران، به مناسبت فرارسيدن اعياد قربان و غدير و هويت بخشي سيماي شهر، اين سازمان با اکران پيام‌هاي مناسبتي و فرهنگي مرتبط با آن، هم‌سو با شهروندان تهراني، اعياد قربان و غدير را گرامي مي‌دارد.

 

چاپ و نصب تبليغات فرهنگي روي 50 عرشه پل، 85 بيلبورد و 130 پرتابل در مسيرهاي پرتردد سطح شهر از جمله فعاليت هاي سازمان زيباسازي در گرامي داشت عيد سعيد قربان و عيد غدير خم است.

 

سازمان زيباسازي شهر تهران همچنين براي بزرگداشت عيد سعيد قربان و عيد غدير خم، جشنواره اي با موضوع نمايشگاه پوستر غدير برگزار کرده و با داوري و انتخاب طرح ها و آثار منتخب را در سطح شهر اکران کرده است.

 

اين جشنواره که با موضوع عيد تا عيد برگزار شده است با دريافت 300 اثر از سوي شرکت کنندگان، آثار منتخب را پس از داوري در سطح شهر اکران مي کند.ساده بودن، کوتاه بودن، استفاده از اشعار، جملات و احاديث بزرگان دين با مفاهيم مرتبط با عيد سعيد قربان و عيد غدير خم، از ويژگي هاي تابلوهايي است که به مناسبت اين دو عيد در سطح شهر اکران شده اند.

 

تمامي ادارات زيباسازي مناطق 22گانه شهرداري به عنوان بازوهاي اجرايي سازمان زيباسازي شهر تهران در طرح عيد تا عيد با اکران تبليغات فرهنگي در سطح شهر به استقبال اين دو عيد مي روند.

 

نظر شما