شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۹
کد خبر: ۵۶۹۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۸
افتتاح نمايشگاه تيترها و عکس‌هاي ترافيکي/
نمايشگاه تيترها، عکس‌ها و کارتون‌هاي ترافيکي درآستانه برگزاري «پنجمين جشنواره ترافيک و رسانه»، ساعت 5 عصر شنبه 6 آبان با حضور معاون شهردار تهران در خانه هنرمندان ايران افتتاح مي‌شود.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران، در اين نمايشگاه تيترها، عکسها و کارتونهاي برگزيده از مجموع آثار ارسالي به دبيرخانه جشنواره ترافيک و رسانه به نمايش گذاشته مي شود.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران در آستانه برگزاري اين نمايشگاه گفت: اساساً خبرنگاري در جامعه ما هنرمندي است و مي توان گفت خبرنگاران در کشور ما هنرمندند.

 سيد جعفر تشکري هاشمي با تاکيد بر اين که پرداختن به فعاليت هاي فرهنگي در شرايط کنوني کار دشواري است، افزود: اصولاً توليد هر گونه کالاهاي فرهنگي از جمله محصولات مطبوعاتي در شرايط موجود کار بزرگي است.

وي با اشاره به اين که بسياري از مردم به دليل شرايط اقتصادي و فرهنگي موجود فرصت يا حوصله خواندن ندارند، اظهار کرد: براي توليد هر واژه در رسانه ها، گروهي زحمت مي کشند تا مجموعه اي از واژگان را در اختيار مخاطب قرار دهند.

تشکري هاشمي آگاهي بخشي و روشنگري را مهم ترين مشخصه فعاليت خبرنگاران دانست و تصريح کرد: محصول خبرنگاران که توليد ذهن و فکر آن هاست، داراي ارزش والا و قيمت بالايي است.

معاون شهردار تهران در پايان خاطرنشان کرد: وضعيت خريد کالاهاي فرهنگي از جمله محصولات مطبوعاتي در پايتخت 8 ميليون نفري کشورمان که از بالاترين پيشينه دانايي و سابقه تاريخي برخوردار است، به هيچ عنوان مطلوب نيست.

بر اساس اين گزارش در نمايشگاه مذکور 90 تيتر منتخب به همراه عکس ها و کارتون هاي برگزيده به نمايش گذاشته خواهد شد و تلاش شده تا از هر شرکت کننده در بخش هاي مذکور حداقل يک اثر به نمايش در آيد.

اين گزارش حاکي است نمايشگاه فوق که در ساعت 5 عصر شنبه ششم آبان با حضور معاون شهردار تهران و جمعي از مديران شهري و اصحاب رسانه، هنرمندان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر رسماً افتتاح خواهد شد.

نمايشگاه تيترها، عکس ها و کارتون هاي ترافيکي تا روز جمعه دوازدهم آبان بر پا خواهد بود و ساعات بازديد از اين نمايشگاه که ديدار از آن براي عموم شهروندان آزاد است، هر روز از ساعت 14 تا 20 اعلام شده است.

نظر شما