شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۷۰۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
كارگردان «راستش را بگو» اميدوار است اين مجموعه دچار مميزي مديران نشود.

به گزارش «شهر» و به نقل از فارس، مجموعه تلويزيوني «راستش را بگو» به کارگرداني محمدرضا آهنج و تهيه‌کنندگي فاطمه ثمرقندي از امشب شنبه ساعت 22:15 از شبکه اول پخش خواهد شد. اين سريال در طول هفته و به جز روزهاي پنجشنبه و جمعه روي آنتن مي رود و تکرار آن نيز ساعت 15:15 روز بعد خواهد بود.

   

در همين زمينه آهنج درباره موضوع اين سريال گفت: «راستش را بگو» به نوعي تقابل و در عين حال تعامل نسل جديد و قديم ما است. بنا به تعلق خاطري که نسبت به آثار ديني دارم، اين سريال نيز در ادامه ساخته‌هاي قبلي‌ام ژانري ارزشي دارد و البته بيانش به صورت مدرن و امروزي خواهد بود.

 

وي افزود: اميدوارم مجموعه دچار مميزي‌هاي سليقه‌اي نشود و مديران حمايت خوبي از آن انجام دهند. «راستش را بگو» به دليل روايت جديدي که خواهد داشت بدون شک از جايگاه ويژه‌اي در بين مخاطبان برخوردار خواهد شد. از مخاطبان و البته منتقدان دعوت مي کنم که تا انتهاي کار به تماشاي سريال بنشينند و قضاوت درباره آن را به پايان پخش موکول کنند.

 

«راستش را بگو» پيش از اين قرار در ايام ماه مبارک رمضان سال جاري روي آنتن شبکه اول سيما برود. ضمن اينکه پخش آنونس هاي سريال نيز از هفته گذشته آغاز شده است.

 

حسن پورشيرازي، آتيلا پسياني، رويا تيموريان، نيوشا ضيغمي، دانيال عبادي، لعيا زنگنه، مهدي سلوکي، سام درخشاني، محمد عمراني، عليرضا جلالي تبار، رحيم نوروزي، رضا توکلي، اميرحسين مدرس، بهرام ابراهيمي، اصغر نقي زاده، عليرضا خطيبي، الناز بهمن زاده، محمد عمراني، شيما نيکپور، رضا آحادي، نازآفرين کاظمي، عباس جمشيدي، اشکان اشتياق، ايمان صفا و (با حضور) ثريا قاسمي و امير آقايي (در نقش دکتر چمران) بازيگران اصلي اين سريال هستند.

 

در خلاصه داستان اولين قسمت اين سريال خواهيم ديد: جواني ناشناس در حال عکس برداري در يکي از ايستگاه هاي مرکزي مترو است. وحيد مشتاق مسئول اتاق کنترل مترو، تصوير اين جوان را از دوربين هاي امنيتي مي بيند و به او مشکوک مي‌شود. نيروهاي امنيتي و انتظامي براي دستگيري جوان ناشناس اعزام مي شوند ولي او را نمي يابند تا اينکه... .

 

اين سريال در 30 قسمت به سفارش گروه مجموعه‌هاي تلويزيوني شبکه اول سيما تهيه شده است.

نظر شما