يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۹
کد خبر: ۵۷۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۹
دست نوشته محمودرضا خاوري مديرعامل فراري بانک ملي ايران در مردادماه 88 از نگراني وي نسبت به فرار مه‌آفريد خسروي ( متهم رديف اول فساد بزرگ بانکي در سال 90) به خارج از کشور حکايت دارد.

به گزارش شهر، در دست نوشته محمود رضا خاوري مديرعامل فرار بانک مرکزي به مدير وقت حوزه حراست بانک ملي ايران در سوم مردادماه 1388 آمده است: جنب آقاي ايران منش، باسلام، آقاي خسروي آب معدني داماش بدهکار بانک ظاهرا در حال خروج از کشور است، نياز به مراقبت شديد دارد. مذاکره کنيد."

 

 

 

محمود رضا خاوري مديرعامل بانک ملي ايران مهرماه سال 90 در پي کشف بزرگترين فساد بانکي در اقتصاد ايران از کشور فرار کرد و به کانادا رفت. از آن تاريخ تاکنون هيچ خبري از وي تاکنون منتشر نشده است.

 

همان زمان روزنامه انگليسي گلوب اند ميل در گزارشي عنوان کرده بود که محمودرضا خاوري مديرعامل فراري بانک ملي داراي خانه اي 3 ميليون دلاري در تورنتو است. خانواده خاوري در کانادا اقامت دارند و اسناد مربوط به ثبت نشان مي دهد که خاوري داراي خانه اي 3 ميليون دلاري در تورنتو است.

 

اين روزنامه مطرح کرده بود که خاوري فردي "ايراني- کانادايي" است که استعفاي خود را تقديم مقامات ايراني کرده و روز پس از آن از لندن به فرانکفورت پرواز کرده و سپس با پرواز لوفتانزا به تورنتو سفر کرده است.

 

نظر شما