دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۴
کد خبر: ۵۷۱۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 تهران از برگزاري انتخابات شهرداران مدارس اين منطقه خبر داد و گفت: با مشاركت 4500 دانش آموز 90 دانش آموز به عنوان شهردار مدرسه و معاونين انتخاب شدند.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 حبيب اله غفوري با اشاره به اين خبر افزود: با اجراي طرح شهردار مدرسه در 10 مدرسه اين منطقه، 4 هزار و 500 دانش آموز مشاركت كردند و 90 نفر به عنوان شهردار مدرسه و معاونين آنها انتخاب شدند.

 

غفوري هدف از اجراي اين طرح را گسترش شور و نشاط در فعاليت هاي اجتماعي، تقويت روحيه مشاركت جويي و مسئوليت پذيري، آموزش مهارت هاي زندگي و الگوسازي مناسب براي دانش آموزان برشمرد و تصريح كرد: پس از برپايي انتخابات فردي كه بيشترين راي را به دست آورد، به عنوان شهردار مدرسه و 8 نفر ديگر به عنوان معاونان همياري تحصيلي، فرهنگي و پرورشي، امداد و نجات، نظارت و پيگيري، بهداشت و سلامت، تربيت بدني، حمل و نقل و ترافيك و مشاركت محلي معرفي مي شوند.

 

وي با اشاره به اينكه طرح شهردار مدرسه به صورت همزمان در سراسر مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار شده است خاطرنشان كرد:‌ حضرت عبدالعظيم(ع)، دكتررزمي، باقرالعلوم(ع)، حضرت معصومه(س)، رسالت، اميركبير، رحماني، حضرت قاسم(ع) سعادت و شريعت از مدارس منتخب اين منطقه براي اين طرح بوده اند.


نظر شما