پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۷۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
معاون فني و عمراني شهرداري منطقه دو تهران از برنامه ريزي و مکان يابي براي احداث سرويس هاي جديد بهداشتي در اين منطقه خبر داد و گفت که تا پايان امسال ، بيش از 150 چشمه سرويس بهداشتي در منطقه احداث مي شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه دو تهران، طهمز احمدپور اظهارداشت: احداث سرويس هاي جديد بهداشتي با رعايت استانداردهاي لازم براي سرويس ها و جانمايي مناسب صورت مي گيرد تا امکان استفاده عموم شهروندان از آنها وجود داشته باشد.

وي افزود: سرويس هاي بهداشتي بر اساس مطالعه صورت گرفته و نياز سنجي نواحي 9 گانه منطقه انجام مي شود که در 40 مکان، بيش از 150 چشمه سرويس بهداشتي احداث خواهد شد.

معاون فني و عمران شهرداري منطقه دو تهران با اشاره اينکه تابلوهاي راهنما براي شناسايي سرويس هاي بهداشتي نصب خواهد شد افزود: تلاش شده است تا شهروندان حداکثر با طي 500 متر مربع به اولين سرويس بهداشتي در منطقه دست يابي پيدا کنند.

احمد پورخاطر نشان کرد: منطقه دو و به طور کلي شهر تهران به لحاظ داشتن سرويس هاي بهداشتي مناسب به لحاظ کميت، با کمبودهايي مواحه است که برنامه ريزي لازم براي جبران اين کسري در حال انجام است.

نظر شما