پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۷
کد خبر: ۵۷۲۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
خبرسازي‏هاي پيدا و پنهان عليه شهرداري ادامه دارد
روابط عمومي حراست کل شهرداري تهران با صدور اطلاعيه اي اخبار نادرست مبني بر «دستگيري برخي مديران شهرداري به اتهام اخلال در بازار ارز» را تکذيب کرد .

به گزارش «شهر» در اطلاعيه روابط عمومي حراست کل شهرداري تهران آمده است : بر اساس استعلامات و بررسي هاي دقيق خبر «دستگيري برخي مديران شهرداري به اتهام اخلال در بازار ارز» کذب محض بوده و آنچه مشخص است اين خبرسازي اهداف پيدا و پنهاني دارد که از نظرها دور نخواهد ماند.

 

در ادامه اطلاعيه روابط عمومي حراست کل شهرداري تهران تصريح شده است: خبرسازي هاي اين چنين که البته از مدت ها قبل و با عناوين مختلف آغاز شده ، متاسفانه همچنان پس از بيانات صريح و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب مبني بر عدم سوء استفاده از احساسات مردم در جهت اختلاف افکني ادامه دارد.

 

در اين اطلاعيه همچنين آمده است: خبر ياد شده طي شب و روز گذشته از طريق شماره تلفن هاي خاص پيامک شده و امروز صبح نيز يکي از روزنامه هاي وابسته به دولت در تکميل اين حلقه عمليات رواني اقدام به انتشار و شاخ و برگ دادن به اين خبر کرده است.

 

در پايان اين اطلاعيه آمده است : شهرداري تهران از عموم رسانه ها که با پايبندي به اصول اخلاقي و توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري از پرداختن به اين قبيل اخبار فتنه انگيزانه پرهيز مي کنند تقدير و تشکر کرده و حق پيگيري حقوقي اين خبر تا حصول نتيجه قطعي را محفوظ مي داند.

 

نظر شما