دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۷۲۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵
رئيس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان کنکور سال 92 از همين امروز به سامانه ساهت مراجعه کنند و کد سابقه تحصيلي را دريافت کنند.

به گزارش شهر وبه نقل از فارس، عبدالامير عرفي، رئيس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعاليت سايت ساهت اظهار داشت: بر اساس قانون مکلف شديم سوابق سجلي و نمرات امتحان نهايي تمام افرادي که ديپلم‌شان را از سال 1384 به بعد گرفتند، به سازمان سنجش ارائه دهيم.

 

وي ادامه داد: بر اين اساس، نمرات 10 درس رشته‌هاي رياضي و تجربي و 11 درس رشته انساني که آزمون آنها به صورت نهايي برگزار شده است، به سازمان سنجش ارائه مي‌شود.

 

عرفي اضافه کرد: اين اقدام در سال گذشته بر اساس اعلام مسئولان سازمان سنجش به خوبي انجام شد و در سال‌جاري نيز جلسه‌اي با مسئولان سازمان سنجش داشتيم و مقرر شد اين روال با تغييرات جزئي ادامه يابد تا اشکالات جزئي نيز برطرف شود.

 

وي افزود: داوطلبان کنکور سال 92 از همين امروز به سامانه ساهت در سايت مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند و با ارائه کد دانش‌آموزي محل تحصيل، سوابق تحصيلي و سجلي خود را مشاهده کرده و در صورت نبود مشکل، تأييد کرده و کد سابقه تحصيلي را دريافت کنند.

 

رئيس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: داوطلبان در صورت مشاهده مغايرتي در اطلاعات سوابق تحصيلي و سجلي خود، در همان محل اعلام کرده تا بررسي و تصحيح شود.

 

به گزارش فارس،وي از دواطلبان کنکور خواست تا سريع‌تر به مشاهده سوابق تحصيلي و سجلي خود و دريافت کد سوابق تحصيلي بپردازند.

نظر شما