يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۴
کد خبر: ۵۷۵۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷
نماينده مردم رشت با اشاره به گراني‌ها مطرح کرد:
نماينده مردم رشت با بيان اينکه مشکل امروز مردم نزاع سياسي کارگزاران کشور نيست، گفت: مشکل مردم گراني ها است و خود ما در بسياري مواقع قانوني را که تصويب کرده ايم اجرا نمي کنيم و به همين خاطر به هيات رئيسه مجلس پيشنهاد مي کنم همگي استعفا دهند.

به گزارش شهر و به نقل از مهر، حسن تاميني نماينده مردم رشت در جلسه علني امروز سه شنبه مجلس در نطق ميان دستور خود با اشاره به اينکه مشکل مردم امروز نزاع سياسي بين کارگزاران نيست، گفت: دغدغه اصلي مردم گراني ها است.

 

وي اظهار داشت: بانکها ديگر حتي وام ازدواج هم نمي دهند و موسسه هاي اعتباري و مالي که مانند سوپرمارکت رشد کرده اند مردم را دچار مشکلاتي کرده اند و دولت نيز در اين زمينه پاسخگو نيست.

 

نماينده مردم رشت با بيان اينکه در بسياري از مواقع خود ما قانوني را تصويب کرده اما آن را رعايت نمي کنيم، خطاب به هيات رئيسه مجلس گفت: پيشنهاد من به اين دوستان اين است که از اين سمت استعفا دهند.

 

وي در ادامه افزود: تحريم ها مشکل امروز ما در مسائل اقتصادي نيست بلکه سوء تدبيرها از سوي دولتمردان باعث وضعيت کنوني شده است.

 

تاميني با اشاره به وقوع سيل اخير در رشت گفت: بعد از اين سيل تعدادي از عزيزان ما کشته شدند اما وزير کشور يکبار هم نيامد به مردم ما سر بزند.

 

وي در ادامه افزود: به همين خاطر امضاهايي را جهت استيضاح وزير کشور جمع آوري کرديم. من به مسئولان توصيه مي کنم تا دير نشده است مردم رشت را دريابند.

نظر شما