دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۷۷۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
مدير کل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران گفت: در منطقه 10 شاهد رشد چشمگير درآمدهاي از 60 درصد به 100 درصد بوده ايم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10، مهدي رزمي مدير کل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران در نشست مشترک مدير کل و معاونان تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران با روساي درآمد مناطق 22 گانه که با حضور مهدي رزمي مديرکل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران، فرامرزعظيمي شهردار منطقه 10، علي رضاييان معاون مالي و اداري منطقه و جمعي از مديران اداره کل درآمد و روساي درآمد مناطق 22 گانه برگزار شد، گفت: منطقه 10 در بحث درآمد تحول بسيار مثبت و چشمگيري داشته است.

وي با بيان اين که منطقه 10 داراي قابليت ها و پتانسيل هاي محدود است، گفت اين روند رو به رشد اتفاقي نبوده و بر اساس مديريت خوب و تاثير گذار شهردار منطقه و پيگيري هاي انجام شده در کد هاي درآمد پايدار محقق شده است.

رزمي با تشريح ديدگاه ها و برنامه هاي اداره کل درآمد شهرداري تهران و تاکيد بر افزايش درآمد مناطق گفت : افزايش سقف درآمد نيازمند تلاش و پيگيري است و همگي بايستي با جديت هر چه تمامتر به گونه اي برنامه ريزي کنيم که تا پايان سال مالي به اهدف مربوط به تحقق کامل درآمدهاي مصوب برسيم .

وي در ادامه با تاکيد بر عملکرد مناطق مطابق با قوانين و ضوابط خاطر نشان کرد : تمامي روساي ادارات درآمدبايد براساس قوانين و ضوابط ابلاغي اقدام کنند و هرگونه اقدام مغاير آن مورد پذيرش مديريت شهري نخواهد بود .

مديرکل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران خاطرنشان کرد : تا زماني که درآمد محقق نشود هيچ پروژه اي انجام نخواهد شد. بر اين اساس مناطق بايد دغدغه درآمدي داشته باشند و با انجام تبليغات محيطي و اتخاذ راهکار ها و پيگيري هاي موثر نسبت به اطلاع رساني به شهروندان و همچنين افزايش درآمد منطقه اقدام کنند .

وي از مديران درآمد مناطق خواست تا با جديت نسبت به تشکيل کميته هاي درآمد به صورت منظم و هفتگي با حضور شهردار منطقه و ديگر عوامل موثر در کسب درآمد اقدام کنند و در اين راستا تلاش مضاعف داشته باشند .

در ادامه فرامرز عظيمي شهردار منطقه گفت: شهرداري از محل درآمدهاي پايدار و همچنين غير مستمر نسبت به تامين سرانه ها و احداث زير ساخت هاي مورد نياز شهر اقدام مي کند. تحقق افزايش سقف درآمد منطقه کار دشواري است که با بهره‌گيري از فن آوري و نيروي انساني، استفاده از تمامي ظرفيت ها و همکاري نواحي سه گانه و ساير ادارات ميسر شده است .


نظر شما