يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۷۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
نشست مشتركي در راستاي برگزاري باشكوه سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر به منظور تبادل نظر و توسعه همكاري‌ها با حضور محمدرضا عباسيان دبير جشنواره و فرزاد هوشيارپارسيان مدير برج ميلاد برپا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر، دبير جشنواره  عنوان کرد: در اين نشست كه با هدف ارزيابي فضا، امكانات و تجهيزات برج ميلاد پيش بيني شده بود  مقصود جباري مدير اجرايي، يزدان عشيري مدير روابط عمومي، سيمون سيمونيان مدير دبيرخانه و سياوش حقيقي مدير مستندسازي جشنواره عباسيان راهمراهي مي كردند.

 

عباسيان در اين نشست با اشاره به اهميت برگزاري جشنواره بين المللي فيلم فجر و گستردگي آن در اين دوره عنوان كرد: انتظار مي رود شهرداري تهران و مديريت برج ميلاد مثل سال هاي گذشته ما را در برگزاري باشكوه اين رويداد مهم فرهنگي و سينمايي و مهم ترين اتفاق سينمايي سال ياري كنند.

 

وي افزود: جشنواره بين المللي فيلم فجر نماد درخشش و شكوه سينماي ايران و بهترين تجليگاه وفاق و همدلي خانواده سينماست و از طريق اين جشنواره است كه ظرفيت ها و كاركردهاي رسانه قدرتمند سينما به جامعه و افكارعمومي جدي تر و وسيع تر معرفي مي شود.

 

به گفته وي، تريبون فجر كمك مي كند تا زيبايي هاي فرهنگي و سينمايي ايران از طريق مهمانان خارجي و رسانه هاي گروهي به ساير ملل معرفي شود و خاطرات دلنشين و شيرني را با خود به ارمغان ببرند.

 

عباسيان با اشاره به تاثيرات اين جشنواره در دهه مبارك فجر و گستردگي ابعاد اجرايي آن در مناطق و استان هاي مختلف كشور خاطرنشان ساخت: رقابت محصولات و توليدات سال سينماي ايران، حضور سينماگران و فعالان سينمايي در قالب بزرگ ترين گردهمايي سينمايي سالانه در جشنواره، حضور مهمانان و چهره هاي سينمايي ساير كشورها، برپايي بازار بين المللي فيلم فجر و همراهي و پوشش مستمر اصحاب رسانه اعم از داخلي و خارجي در كنار مشاركت و حضور موثر منتقدان و نويسندگان سينمايي و ده ها اتفاق ديگر فرصت مناسب و نقش آفريني است براي ارائه تصويري زيبا از چشم اندازهاي فرهنگي و هنري اين سرزمين و قرارگرفتن نقطه ثقل اين اتفاقات در برج ميلاد اثرات عاطفي و معنوي خاطره انگيزي را به همراه خواهد داشت.

 

وي ضمن درخواست مشاركت، حمايت و همراهي جدي تر شهرداري تهران و مديريت برج ميلاد اظهار اميدواري كرد تا با همسويي و همياري هم، جشنواره اي باشكوه را در ايام خجسته فجر انقلاب اسلامي رقم بزنيم.

 

فرزاد هوشيار پارسيان مديرعامل برج ميلاد نيز، ضمن استقبال از ميزباني جشنواره بين المللي فيلم فجر اظهار داشت: برج ميلاد از ميزباني جشنواره استقبال مي كند و در اين زمينه با گسترش امكاناتش سعي در ارائه خدمات بيشتر دارد.

 

وي افزود: جشنواره فيلم فجر از مهمترين جشنواره هاي فرهنگي كشور است و خوشحاليم كه ميزبان اين اتفاق باشيم ودر كنار شما در برگزاري باشكوه آن كمك كنيم.

 

در اين خبر آمده است: مديريت برج ميلاد و دبير جشنواره و همراهان بعد از نشست، از فضاهاي برج از جمله از سالن هاي حافظ، رودكي، سعدي، شهريار، سالن هاي 110 نفره، فضاي نمايشگاهي بازار فيلم، پاركينگ هاي طبقاتي، استوديو فرهنگ ميلاد، سالن هاي پذيرايي، امكانات اينترنتي و امكانات صوت و تصوير سالن ها و ... بازديد كردند.

نظر شما