يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۷۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵
مدير کل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران از تمديد مهلت پرداخت عوارض نوسازي ، کسب و پيشه و بهاي خدمات مديريت پسماند شهر تهران تا 25آذر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روايط عمومي شهرداري تهران ، مهدي رزمي با بيان اين مطلب  گفت :  خوش حسابان تهراني که تا 25 آذرماه مبادرت به پرداخت عوارض متعلقه کنند، از جوايز ارزنده اي به تعداد 1533 جايزه به ارزش تقريبي يازده ميليارد ريال و به قيد قرعه بهره مند خواهند شد.

 

وي گفت: با توجه به استقبال شهروندان تهراني و ايجاد فرصت برابر براي همشهريان گرامي جهت شرکت در قرعه کشي، مهلت پرداخت عوارض تا 25آذر ماه تمديدشده است و شهرونداني که بنا به دلايلي تاکنون موفق به پرداخت عوارض (نوسازي،کسب وپيشه وبهاي خدمات مديريت پسماند) نشده اند 25 روز ديگر فرصت خواهند داشت تا با پرداخت عوارض ساليانه خود در بزرگترين قرعه کشي خوش حسابان شهر تهران شرکت کنند و از مزاياي مشارکت خود در عمران وسازندگي شهر تهران نيز بهره مند شوند.

 

مدير کل تشخيص و وصول درآمد در تشريح نحوه پرداخت قبوض نيز، اعلام کرد : روشهاي پرداخت قبوض به دو روش حضوري و غير حضوري امکان پذير است. مراجعه به کليه شعب بانکهاي واقع در سطح شهر تهران ، شامل بانکهاي شهر ، سپه ، ملي ، ملت ، تجارت ، صادرات ، مسکن ، پارسيان ، اقتصاد نوين ، سامان ، پست بانک ، سينا و دستگاه هاي خودپرداز آنها روشهاي حضوري است و روشهاي غيرحضوري پرداخت نيز شامل درگاه هاي غيرحضوري بانکهاي مزبور شامل اينترنت بانک ، تلفنبانک ، موبايل بانک و يا سامانه پرداخت الکترونيک عوارض شهرداري تهران است.

 

رزمي، در خصوص نحوه امتياز پرداخت کنندگان عوارض نيز گفت: چنانچه شهروندان گرامي به صورت غير حضوري و عدم مراجعه حضوري به بانکها ، عوارض خود را پرداخت نمايند، از امتياز 3برابري نسبت به پرداخت کنندگان حضوري در قرعه کشي برخوردار خواهند بود.

 

مدير کل تشخيص و وصول درآمد با اشاره به افرادي که ممکن است تا کنون قبوض خود را دريافت نکرده باشند،افزود: چنانچه شهرونداني قبوض عوارض خود را دريافت نکرده و يا احتمالا بنا به دلايلي مشکلي براي پرداخت دارند، مي توانند با مراجعه به ستادپاسخگويي ، مستقر در شهرداري منطقه محل وقوع ملک ، پرتال شهرداري تهران به نشاني www.tehran.ir ، اداره کل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران و يا دفاتر خدمات الکترونيک شهر، قبوض عوارض خود را دريافت و پرداخت کنند.

 

مدير کل تشخيص و وصول درآمد در ادامه ابراز اميدواري کرد، شهروندان تهراني امسال نيز همانند سالهاي گذشته با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض، در آباداني ، عمران و توسعه شهر خود سهيم بوده و مديريت شهري را نيز در انجام پروژه هاي عمراني و ارائه خدمات مطلوبتر ياري کنند.

نظر شما