دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۵۸۰۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
مجري طرح‌هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران تهران گفت: با اتمام عمليات سازه‌اي پروژه احداث پيش ‌ورودي حرم‌ مطهر امام‌خميني (ره)، عمليات نازک‌کاري اين پروژه ظرف هفته‌هاي آينده آغاز مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت فني و عمراني شهرداري تهران، محمدحسن وساق مجري طرح‌هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهر تهران با اشاره به ظرفيت‌هاي خاص اين پروژه در مرحله‌ نازک‌کاري گفت: تمهيدات‌لازم براي اجراي سريع و باکيفيت عمليات نازک‌کاري انديشيده‌شده و پيش‌بيني مي‌شود اين عمليات بزودي در چند جبهه‌ کاري مختلف‌ آغاز ‌شود.

مجري طرح‌هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهرتهران، در تشريح اقدامات انجام‌شده در بخش‌ورودي اين مجموعه، از اتمام عمليات نصب ‌سازه‌فلزي خبرداد و گفت: بخش باقي‌مانده از عمليات‌اجرايي اين سازه 160 تني مربوط ‌به اجراي پوشش سقف آن ‌است که مصالح موردنياز آن ظرف روزهاي آينده تأمين و نصب مي‌شود.

گفتني‌است احداث محوطه پيش‌ورودي در ضلع‌جنوبي شبستان حرم‌مطهر امام‌خميني(ره) رفت و آمد مقامات به اين مکان زيارتي را تسهيل‌مي‌سازد. عمليات نازک‌کاري اين پروژه، برگرفته‌ از معماري‌سنتي اسلامي‌است و همان‌گونه که عنوان‌شد، اجراي آن باعنايت به درنظرگرفتن دقت‌هاي لازم و موردنياز به پيمانکاري متخصص دراين زمينه سپرده خواهد شد.


نظر شما