دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۶
کد خبر: ۵۸۰۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
رييس پليس راهور خبرداد:
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح تشديد برخورد با خودروها و موتورسيکلت‌هاي دودزاي پايتخت از روز شنبه، گفت: بر اين اساس بيش از 5000 دستگاه خودرو و موتورسيکلت اعمال قانون و 2000 دستگاه نيز به پارکينگ منتقل شدند.

به گزارش شهر به نقل از ايسنا ، سردار حسين رحيمي با اشاره به تداوم افزايش آلودگي هوا در پايتخت که از روز پنجشنبه به دليل سکون جوي آغاز شده است افزود: بر اساس تصميمات جلسه کميته هماهنگي شرايط هشدار آلودگي هواي تهران طي روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه، محدوده طرح ترافيک گسترش يافته و از محدوده طرح زوج و فرد اعمال مي‌شود.

 

وي افزود: بر اين اساس طي اين دو روز تنها خودروهايي که داراي مجوز تردد در محدوده طرح ترافيک هستند اجازه ورود به محدوده زوج و فرد را دارند و ساير خودروها در خارج از اين محدوده تنها مجاز به تردد هستند.

 

 

 

20 هزار تومان جريمه براي خودروهاي فاقد آرم طرح ترافيک که دوشنبه و سه‌شنبه وارد محدوده زوج و فرد شوند

 

 

رييس پليس راهور تهران با اشاره به اينکه تدابير لازم در اين خصوص اتخاذ شده است، از بکارگيري تعداد قابل توجهي گشتي در داخل محدوده زوج و فرد خبر داد و گفت: اين گشتي‌ها با خودروهايي که به صورت غيرمجاز در داخل اين محدوده تردد مي‌کنند برخورد خواهند کرد.

 

به گفته وي جريمه ورود غيرمجاز به محدوده جديد طرح ترافيک که طي روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه اعمال مي‌شود 20 هزار تومان خواهد بود.

 

سردار رحيمي از توزيع بنرهاي ويژه براي توقيف خودروهاي دودزا خبر داد و به ايسنا گفت: از روز يکشنبه خودروهاي دودزايي که در معابر توقيف شوند ضمن نصب بنر، به پارکينگ منتقل مي‌شوند.

 

 

طرح تشديد برخورد با موتورسواران متخلف از امروز جدي تر مي شود

  

رييس پليس راهور تهران از اجراي طرح تشديد برخورد با موتورسواران متخلف از روز شنبه خبر داد و تاکيد کرد: در روز شنبه برخورد با موتورسواران متخلف بيشتر جنبه تذکر داشته اما از امروز به طور جدي اين موتورسيکلت‌ها به پارکينگ منتقل مي‌شوند که قطعا شهروندان در سطح شهر شاهد اجراي گسترده اين طرح خواهند بود.

 

وي ضمن انتقاد از سرويس‌هاي غيراستاندارد و دودزاي برخي ادارات و نهادهاي دولتي و غيردولتي گفت: برابر اعلام قبلي اين ادارات تنها تا پايان آذر مهلت دارند تا نسبت به تعيين تکليف سرويس‌هاي آلاينده و غيراستاندارد خود اقدام کنند چرا که در غير اين صورت پليس از تردد آنها جلوگيري خواهد کرد.

 

رييس پليس راهور تهران در پايان از شهروندان خواست ضمن همکاري با پليس از ترددهاي غيرضروري به جهت حفظ جان خود و ساير شهروندان خودداري کنند.

 

نظر شما