شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۸۲۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵
نشست دبيران شوراياري محلات سيزده گانه منطقه 12 با شهردار اين منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 12 تهران ، در ابتداي اين نشست دبيران شوراياري محلات سيزده گانه اين منطقه به بيان مشکلات و معضلات محلات پرداخته و ديدگاهها و نظرات خويش را بيان کردند.

علي محمد نژاد شهردار منطقه 12 نيز ضمن بررسي مسائل و مشکلات مطرح شده ، در سخناني به فعاليت هاي اين منطقه در ماه هاي محرم و صفر اشاره کرد و گفت: با اجراي پياده راه فرهنگي-مذهبي 17 شهريور فرصت مناسبي جهت برپايي هر چه با شکوه تر مراسم سوگواري شهروندان در ايام شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) مهيا شد.

شهردار منطقه 12 در ادامه به بي سابقه بودن چنين پياده راهي در ايران اشاره کرد و افزود: با ساماندهي خيابان 17 شهريور آرامش ساکنين اين محل افزايش يافته و ضمن ايجاد فضاي مناسب جهت گسترش فعاليت هاي اجتماعي، ساماندهي کسبه و ايجاد راه هاي ويژه به منظور بهبود وضعيت ترافيکي در حال اجراست.

 

محمد نژاد همچنين به ساماندهي محلاتي همچون هرندي ، ري و عودلاجان و تلاش مديريت منطقه جهت بازگرداندن هويت و اصالت محلات قديم اشاره کرد و گفت: با همکاري شهروندان و شوراياران و طراحي ، برنامه ريزي صحيح و صرف بودجه ، نه تنها نماي ظاهري اين محلات بلکه فرهنگ و سلامت آن بهبود مي يابد.

شهردار منطقه 12 در ادامه نوسازي بافتهاي فرسوده را از عوامل مؤثر ساماندهي محلات قديمي دانست و افزود: با ارائه تسهيلات و امتيازهاي ويژه به متوليان نوسازي بافت هاي فرسوده و ترغيب شهروندان به اين امر و همکاري مديريت شهري به منظور گسترش بافت فرهنگي در اين محلات ، زمينه مناسبي جهت تحول و بروز آينده ي روشن در محلات قديمي تهرانايجاد خواهد شد.

مهندس محمد نژاد در پايان ايجاد آرامش و کسب رضايت شهروندان را اولويت نخست مديريت شهري منطقه دانست و گفت: شهرداري منطقه 12 به دنبال تغيير و تحول اساسي در محلات اين منطقه است و اين تحولات تاثير مناسبي در نماي ظاهري ،کالبد و همچنين فرهنگ و روح معنوي شهر دارد.

نظر شما