دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۰
کد خبر: ۵۸۲۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸
انتخاب رشته تکميل ظرفيت کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي، نوبت دوم براي بهمن سال 91 از چهارشنبه 22 آذر آغاز خواهد شد و تا شنبه 2 دي ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعي شهر، ناصر اقبالي با اعلام اين خبر گفت: افراد حاضر در جلسه کارشناسي ارشد سال 91 که در مرحله اول اعلام نتايج (شهريور)موفق به پذيرش درواحدهاي دانشگاه آزاد نشده اند و يا افرادي که در مرحله دوم اعلام نتايج پذيرفته شده اند،ليکن در واحد دانشگاهي محل پذيرش ثبت نام نکرده اند، مجاز به انتخاب رشته در اين مرحله خواهند بود.

 

واجدان شرايط مي توانند با مراجعه به سايت مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org کارت اعتباري 12 هزار توماني خريداري کرده و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

رئيس مرکز آزمون خاطرنشان کرد: داوطلبان مي توانند ده کد رشته را بر اساس علاقه انتخاب کرده و در سايت ثبت نام کنند.

 

اقبالي تأکيد کرد: انتخاب و پذيرش واجدين شرايط صرفاً بر اساس نمره کل و اولويت هاي ده گانه داوطلبان صورت مي گيرد، لذا از داوطلبان خواسته مي شود دراولويت بندي خود بر اساس علاقه دقت لازم را به کار گيرند.

 

وي به داوطلبان توصيه کرد: قبل از خريد کارت، به سايت مراجعه کرده و از پذيرش تکميل ظرفيت رشته محل مورد نظرشان مطمئن شوند و بعد از آن اقدام به خريد کارت کنند. چون در غير اين صورت امکان استرداد وجه ثبت نام وجود ندارد.

وي در پايان اعلام کرد: اعلام نتايج پذيرفته شدگان مرحله تکميل ظرفيت نيمسال دوم، در نيمه دوم دي اعلام خواهد شد و شروع به تحصيل اين گروه از بهمن امسال خواهد بود.

نظر شما