دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۲
کد خبر: ۵۸۳۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹
با شناسايي 44 نقطه صورت گرفت/
معاون فني و عمراني شهرداري منطقه يک گفت: شبکه جمع آوري آب هاي سطحي در معابر شهري شمال تهران ساماندهي شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک محمد شيري معاون فني و عمراني شهرداري منطقه گفت: با انجام عمليات شناسايي نقاط آبگير در معابر شهري منطقه 44 نقطه شناسايي شد.

وي افزود: از شهرداران نواحي خومي خواهيم با دقت عمل و برنامه ريزي، نقاط حساس و آبگير واقع در محلات را ساماندهي و نسبت به رفع سريع آنها اقدام کنند.

شيري گفت: معابر شيب دار منطقه باعث شده انهار از شيب و زاويه مناسب برخوردار نباشند. همچنين قرار گرفتن درختان در انهار ، ارتفاع و عمق کم انهار عمده ترين دلايل آبگرفتگي در معابر منطقه يک است .

معاون فني و عمراني شهرداري منطقه يک پياده روي بزرگراه شهيد چمران و تقاطع يمن ،خيابان ولي عصر(عج)، ولنجک تقاطع سيزدهم وچهاردهم، خيابان اقدسيه تقاطع آجودانيه، بزرگراه شهيد بابايي قبل از شهيد صياد شيرازي، بلوار ارتش تقاطع بلوار اوشان، بزرگراه شهيد آيت ا... صدر تقاطع زرگنده و ابتداي بلوار کاوه، شهرک محلاتي خيابان بلال حبشي و... را از جمله نقاط شناسايي شده است که با حضور نيروي انساني و پيمانکار در حال ساماندهي است تا از بروز آبگرفتگي و جاري شدن آب در معابر به هنگام بارش جلوگيري شود.

وي خاطر نشان ساخت: با توجه به ميزان بارش باران و نزولات آسماني، نيروهاي انساني به صورت آماده باش شيفت بندي مي شوند تا در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رساني باشند.

نظر شما