دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۸۴۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
با فعاليت گسترده عوامل شهرداري منطقه 3 تهران ،کليه معابر و بزرگراههاي حساس و پرتردد اين منطقه ازبرف ويخ پاکسازي تردد ايمن وروان شهروندان در اين نقاط جريان دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3، رضامددي معاون امور شهري وفضاي سبز اين منطقه با اشاره به حضور عوامل اين منطقه از نخستين لحظات بارش باران و برف گفت: با پخش بيش از 20 هزار تن شن و ماسه و همچنين 2 هزار کيلو نمک توسط خودروهاي مکانيزه ، کليه بزرگراهها و معابر اصلي اين منطقه و همچنين مقابل مراکز آموزشي ، درماني ، پايانه ها ي حمل و نقل عمومي و خطوط ويژه اتوبوسراني درمحورهاي ولي عصر و بزرگرا ه رسالت ، پاکسازي و يخ زدايي انجام شد. مددي در ادامه پاکسازي بزرگراههاي شهيد همت ، رسالت ، شهيدحقاني ، شهيد چمران و خيابان هاي ولي عصر ، دکتر شريعتي ، شيخ بهايي و همچنين معابر فرعي خيابان ولي عصر و آفريقا را از جمله نقاط حساس و پرتر دد برشمرد که فعاليت اکيپ هاي خدمات شهري در اين نقاط تا پاکسازي کامل ادامه دارد.

وي با اشاره به اينکه 21 ايستگاه اصلي و فرعي برف روبي در اين منطقه فعال است افزود: اين ايستگاهها مجهز به کيسه هاي شن و نمک هستند و در صورت نياز در اختيار شهروندان قرار مي گيرند.

نظر شما