يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۹
کد خبر: ۵۸۴۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
شهردار منطقه 10 گفت: طرح جهادي پاکسازي برچسب هاي تبليغاتي از درب منازل و ديوار هاي معابر سطح منطقه اجرا مي شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10 ، فرامرز عظيمي شهردار منطقه در جلسه ارزيابي عملکرد حوزه امور شهري و فضاي سبز منطقه گفت : اين منطقه پل ارتباطي بين مرکز شهر و غرب تهران است و بر همين اساس، ارتقاي کمي و کيفي خدمات شهري و امکان انجام عمليات موردنظر نواحي به طور مستمر در طول شبانه روز، با توجه به افزايش ظرفيت هاي موجود از نظر تعداد پرسنل و ادوات و تجهيزات از اهميت به سزايي برخوردار است .

وي تصريح کرد : طرح جهادي پاکسازي نماي شهري از برچسب و پوستر از تاريخ 20 آذر توسط اکيپ هاي کارگري برفروبي و استفاده از ظرفيت هاي شهرياران جوان و شوراياران آغاز شده و تا پايان فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه 10 خاطرنشان کرد : علاوه بر اين، برخورد و پيگيري قانوني با متخلفين از طريق اداره حقوقي ، تعيين محل هاي نصب آگهي و فرهنگ سازي و ارائه آموزش به شهروندان از طريق انجام تبليغات محيطي و برپايي کارگاه و دوره هاي آموزشي با جلب مشارکت گسترده شهروندان در حوزه هاي مختلف خدمات شهري از اهميت به سزايي برخوردار است .

وي در ادامه با تاکيد به بحث اهميت نگهداشت شهر افزود : به منظور توسعه کيفيت زندگي شهري و اهميت نگهداشت شهر ، نظارت همه جانبه بر نوع فعاليت اثربخشي و نحوه عملکرد پيمانکاران ، مديران اجرايي ، شهرداران شب و نواحي ، آنان انجام مي گيرد.

نظر شما