يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۵۸۴۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸
رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز ثبت نام عمره دانشگاهيان از29 آذر تا هشتم دي خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي شهر به نقل از پايگاه اطلاع رساني اين ستاد؛ حجت الاسلام سيد محمد رضا فقيهي گفت: دانشگاهيان در مدت ياد شده براي ثبت نام بايد به نشاني www.labbayk.com مراجعه کنند.

وي افزود: مراسم قرعه کشي در دو روز در سراسر کشور برگزار مي شود و زمان قرعه کشي10و11دي و اعزام فروردين سال آينده خواهد بود.

رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با بيان اين که سهيمه کل عمره به نصف کاهش پيدا کرده است؛ اضافه کرد: 15هزار سهميه به دانشگاهيان تعلق گرفته که نصف سال قبل است و اين سهميه به دانشجويان مرد تعلق مي گيرد.

حجت الاسلام فقيهي با بيان اين که امسال دانشجويان در قالب140کاروان اعزام خواهند شد؛ گفت: در سهميه جديد؛ سهميه اي براي استادان نداريم و در پي اين هستيم که سهميه اي خاص براي آنان در نظر گرفته شود.

وي درباره هزينه سفر عمره گفت: با توجه به افزايش هزينه ها هنوز قيمت نهايي اعلام نشده و منتظريم سازمان حج و زيارت هزينه نهايي را اعلام کند.

رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود: در زمينه تسهيلات وام عمره با بانک هاي مختلفي صحبت کرديم و اميدواريم بيشتر از سال هاي قبل باشد و همان طور که دانشجويان خارج از نوبت به عمره اعزام مي شوند تسهيلات سفر هم به آساني در اختيار آنان قرار بگيرد. سال گذشته600 هزار تومان از طريق بانک ملت و400هزار تومان از طريق صندوق رفاه در اختيار دانشجويان زائر قرار گرفت.

حجت الاسلام فقيهي درخصوص سهميه هاي خاص گفت: سهميه اي براي بنياد نخبگان، برگزيدگان جشنواره ها،دانشجويان شاهد، اعضاي فرهنگي، تشکل هاي سياسي، هم انديشي اساتيد، ضيافت انديشه دانشجويان بهزيستي و روساي دانشگاه ها در نظر گرفته شده است.

وي اضافه کرد: مرحله جديد اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات از ابتداي بهمن آغاز خواهد شد.

نظر شما